آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: کلپچ :.

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

بهه نام خدا

من و همسر با اینکه گوشت خور هستیم. اصلا اهل کله پاچه نیستیم. 

صبحانه روز جمعه ای به کله پاچه دعوت شدیم. من و همسر لب نزدیم و یاس سادات تلافی ما رو در آورد. انقدر که به صاحب خونه نرسید...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۰
مریم صاد

نظرات  (۲)

وای😂

من عاشق ابگوشتم و متنفر از کلپچ
پاسخ:
من خود گوشت رو دوست دارم.

ای مادر. نوش جون دختر گلی‌

منم چیزی نیست که انتخابم باشه، دیگه جائی‌ باشم که چاره‌ای نباشه میخورم.

پاسخ:
سیمین تو بگو. خوشمزه ست؟ فقط مزه گوشت میده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی