آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: پتو جات :.

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ق.ظ

به نام خدا

تو سه سال گذشته، چهارتا پتو بافتم. اولین پتو رو برای یاس سادات بافتم و شروع مچ دردهام بود، چهارمین پتو هم تازگی تموم شد. سه تا شون مربوط به امسال هست. دوتا برای خودم و یک دانه برای دردانه حسن کبابی همسرم، خواهر زاده جانش. 

بسیار از این آخری راضیم. هم ساده بافته شد و اذیتم نکرد؛ (جز مبحث نخ تموم کردن، که گوشت تنم رو آب کرد، ولی خدا مهربان است و بهم رحم کرد و نخهارو تونستم پیدا کنم.) هم خیلی بزرگ و گرم هست و جون می ده واسه سفر.(چقدر دلتنگ سفرم...) به لطف پیلاتس، درد خاصی هم در مچ یا دستم ندارم.




انتهای این پست پتوها اضافه خواهند شد.



انقدر درگیر کارهام بودم فراموش کردم عکس رو بگذارم. اینم از پتوها:



اولی از سمت چپ، پتوی یاس سادات مادر هست که تقریبا 4 ماهه بافته شد. و در پی ش مچ درد شدید و عوارضش تا مدتها باهام بود.

پتوی وسط به همراه کوسنهاش، پرکار ترین پتویی بود که تجربه کردم. موتیفهای گلش دستگاه داشت ولی دردسر و مواد و هزینه اش تا این گلها پتو بشه خیلی خیلی زیاد بود و به جرئت می گم دیگه دنبالش نخواهم رفت.

ولی پتوی سمت راست، یک ماهه بافته شد. اونم فقط در اوقات فراغتم دستم بود. به لطف ورزش، دست درد نداشتم با وجودی که نخش ضخیم بود و سنگین شد. ولی خیلی راحت بود و در نهایت رضایت 100 درصدی ازش داشتم و دارم و بازم اگر بخوام پتو ببافم باز سراغ این تیپ نخ و این فرم بافت خواهم رفت. یکی از بزرگترین خوبیهاش متراژشه. تو این زمان کوتاه یه پتوی بزرررررگ دارم.


این هم هدیه من و همسر به شاهزاده خواهرش هست. پتوی بییییییی نهایت سخت. با اینکه با ماشین بافتنی بافته شد، ولی گریه من دو نفر همکار دیگه رو در آورد تا پتو شد. نخها ابریشمی بود و از روی چرخ وسط کار میریخت پایین. پیر شدیم تا تموم شد. دو روز رو پتو و مدلهای مختلفش تست زدیم. آخرش یک روزه این بافته شد و قلاب بافی هاش هم یکی دو ساعته تموم شد. ولی به هیچ وجه دیگه دنبال بافت پتو با ماشین هم نخواهم رفت.





موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
مریم صاد

نظرات  (۵)

سفر خوش بگذره :)

#تلقین
آخ جون که عکس پتو‌ها اضافه خواهد شد.
پاسخ:
وقت نمیکنم درگیر این اوضاعم. قول قول.
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۹ محمد روشنیان
جالب

وای تو محشری.

من عاشقشون شدم.

پاسخ:
نظر لطفتونههههه
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۴۲ کشک و بادمجون
چه زیبا. :)
پاسخ:
چه چشمهای زیبایی داری.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی