آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: آخر سالی :.

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۳۳ ب.ظ

به نام خدا

خونه تکونی نزدیک یک هفته هست که تموم شده. اولین سال بود که انقدر تمیزکاری داشتم. تازه اونم من که تو خونه یه دستم دستماله یه دستم جاروبرقی.

تا عید و عید دیدنی های مرسوم خانواده همسرم، فکر کنم یه بار دیگه مجبورم خیلی کارهام رو تکرار کنم. بچه داریه دیگه!

خریدهام هم تقریبا تموم شده. کار خاصی ندارم. 

به خاطر مراسم عقد بدموقع و توقع حضور قطعی صاحب مجلس، برنامه سفرمون کنسل شد. یعنی انقدر عصبانیم... تو عید هم که همین چهار نفر هی باید بریم خونه هم دیگه.

و اینکه احتمالا باز تو ساختمون سه تایی تنها باشیم. 



چهارمین ساله که تعطیلات عید رو دوست ندارم...

سال تحویل برای سومین سال همسر نیست...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
مریم صاد

نظرات  (۳)

من سه ساله سه تا نوروز رو ندیدم! یا شاید هم به نوعی ۴ تا نوروز رو ..
حال و هوای نوروز رو احساس نکردم ... 
شاید الان بیشتر قدرش رو می دونم
پاسخ:
ایران نیستید؟
خیر متاسفانه :(
پاسخ:
بله. حیف. حال و هوای عید اینجا خیلی خوبه.

ایشالا که خوشبخت بشن، آخه دم عید؟ خیلی‌ سخته به خدا.

حق داری عصبانی‌ باشی‌.

سخته واقعا، خدا به تو صبر بعده، به همسر سلامتی‌.

پیش پیشکی عیدتونم مبارک.

یاس جون منو ببوس از قول من. بگو خیلی‌ دوسش دارم خیییییلی.

پاسخ:
عید تو هم مبارک خوشگلترین اردیبهشتی ته نشین. 
انشاالله سال پر از شادی به همراه خانواده های اونجا و اینجات داشته باشی.
خودمم خیلی دوستت دارم.❤❤❤❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی