آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دم عیدی :.

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ

به نام خدا

خب الحمدلله الان همگی در آرامش و سلامت و فراق بال نشستیم به خوش گذرونی پیش از سال تحویل. تلویزیون می بینیم و استراحت می کنیم.

برای همگی آرزوی سال بسیار خوب و خوشی رو آرزو می کنم. آرزو می کنم سالی پر از روزهای رنگی رنگی، همگی رنگهای خوش و شفاف، داشته باشید. وضعیت اقتصادیتون بهتر از سال پیش باشه، سلامتی که اووووه. حتی سرما هم نخورید. خلاصه همش خوبی داشته باشید.

سازمان قبل از عید تا حدی تونست از خجالتمون در بیاد. کمتر از آنچه باید، ولی به هر حال رضایتمون رو جلب کرد. اینو گفتم چون از کاستی ها هم گفته بودم.




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
مریم صاد

نظرات  (۱)

سال نو مبارک باشه. 

امیدوارم که همیشه در کنار هم سلامت، شاد و خوشبخت باشید.

کلی‌ آرزوی خوب از آخر دنیا برای عزیزترین هام.

پاسخ:
فدای تو بشم من اخه عید شمام مبارک به همراه یه عالمه دعای خیر برای خودت و خانواده ت. چه اینجایی ها چه اونجایی ها.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی