آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: الحمدلله :.

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴ ب.ظ
به نام خدا
نمی دونم این کلیپی که خیلی قبل تر ها تو تلگرام رواج پیدا کرده بود رو دیده بودید یا نه. تو یه جا مثل قطب، آقاهه داره از درسی که پدرش بهش داده صحبت می کنه. در مورد سنگ و قیمت گذاری روی سنگ. این کلیپ خیلی برای من آرامش بخش بوده. خیلی راهنما و تأثیرگذار بوده.
هر وقت از طرف آدمها، مورد قضاوت منفی قرار می گیرم، و تا دارم دلگیر و افسرده می شم، تندی میاد به ذهنم. 
بعدش بجای اشک توی چشم، لبخند روی لبم میاد و یه نفس عمیق می کشم و می گم:

"من سنگم رو نمی دم به تو، تا برام قیمت گذاری کنی"

تمام. و تمام. و تمام.



پی نوشت:
به این فکر می کردم که اگر جاشون رو با هم عوض می کردن، این در قبال اونها چنین روا می داشت که اونها در حقش کردن و سالهای سال به عقب کشوندنش.
تربیت.
تربیت.
و...
 تربیت.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
مریم صاد

نظرات  (۱)

ندیدم کلیپ رو متاسفانه، ولی با این "تربیت" چقدر موافقم.
پاسخ:
پیداش کنم برات می فرستم. جالبه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی