آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: حالت تحمل ... :.

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۴ ق.ظ

به نام خدا

بارداری خیلی راحت و بی عیب و نقصی داشتم.

وقتی رفیق جان، از حال خرابش تعریف می کرد، خیلی برام حالش قابل لمس و درک نبود. تا دیشب...

یک شام خوشمزه درست کردم ولی چرب. معده ی داغون و ... درک مداوم تا سحر...

مشکلم با خوردن آبغوره و سالاد شیرازی بدون پیاز، حل شد. ولی رفیق جانمان باید سه ماه اولش رو اینطوری سپری کنه و من دائم سوالم از خدا این بود که چه مقدار صبر بهش دادی؟؟؟ 

خیلی به یادش بودم وقت سحر و آرزوی بهبود با عافیت، براش داشتم. و کاملا هم عین مامانش و خواهرش شدم، ؛ ) بسکه حساب می بریم ازش! هیچ اسمی هم ازش نبردم.  :))


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
مریم صاد

نظرات  (۱)

الان شما هم بارداری؟یا فارغ شدین بسلامتی؟:)
پاسخ:
الان دو سال و یک ماه و 12 روزه فارغ شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی