آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: توان = انرژی÷زمان :.

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ق.ظ

به نام خدا

یک اتفاق خیلی جالبی که وجود داره، اینکه :

"من در همه اعصار و زمانهای زندگیم، برای یک عده ای(که هر بار یک گروه متفاوت با قبلی بوده) بد آموزی داشتم و مورد نفی قرار می گرفتم(از طرف بزرگترها)، و برای اینکه بچه هاشون راه من رو نرن، و مثل من نباشن، و فکر من رو نداشته باشن، تا جایی که ممکن بود، ازم دوری می کردن"

بله، این اتفاق بی نهایت جالبی بود که برای من افتاد. و ازش کلی سود بردم. و باعث شد، هر آنچه که خودم دوست دارم باشم. خیلی خلاف جهت اعتقادات و تفکرات شنا کردم. اما حداقلش این بود که انتخاب کردن رو آموختم. و برای انتخابهام ارزش قائل شدم. و کسی رو در انتخابهام متهم نکردم. و جنگیدم. و مبارزه کردم. 

همه اینها در سالهای گذشته اتفاق افتاد. وقتی خیلی جوان بودم. انگار سر نترس تری داشتم. نمی دونم اقتضاء سن هست یا اقتضاء زمانه و یا شرایط تأهل؛ که خیلی سعی در کمرنگ تر شدن اون حالتها داره و دائم باید مباحثه و مناظره درونی اتفاق بیفته تا نتیجه حاصل بشه و هی و هی و هی یادآوری بشه، که چه چیز انتخاب و تصمیم گیری شده. 

الآن هم خیلی خیلی پیش میاد که (کار، فکر، عقیده) ای که دوست دارم رو انجام می دم، بر خلاف آنچه که مرسومه، ولی خیلی (کار، فکر، عقیده) هم هست که مجبورم به انجامش. 



تو این زمونه زندگی کردن، خیلی خیلی قوت و توان می خواد

و یک ذهن چار چوب بندی شدۀ محکـــــــــم




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۲)

انرژی = توان * زمان
یا 
توان = انرژی / زمان
[آیکون کسی که تا صبح نشسته پای فیزیک :| ]
پاسخ:
نمی دونم. کدومش درسته؟ من از ویکی پدیا برش داشتم. عنوان سرچم بود توان در فیزیک.
اون دوتا رابطه‌ای که نوشتم درستن. ولی خب مهم نیست. دیشب اصن تو حال خودم نبودم از استرس؛ بابت کامنت نامرتبطم معذرت :)
+ ویکی‌پدیا رو هم دیدم. منظورش از (استفاده‌ی انرژی در یکای زمان...)، انرژی تقسیم بر زمان بوده.
پاسخ:
ممنون اصلاح شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی