آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: با من بخندید :.

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

به نام خدا

یک نفر رو می شناسم، که در همه مسائل خوب و بد، باید بالاترینش برای اون ثبت بشه. یعنی تعریفی که از ماجرا می کنه، جوریه که تو اینطوری تصور کنی. مثلاً درجه افتضاح مریضی رو باید از آن خودش بدونه. و مثلاً بهترین کیفیت در اجناس رو اون می شناسه یا داره. که البته قطعاً همیشه بالای بهترین، بهترینی هست.  البته جز خدا. و بر عکس. کیه که اینو ندونه که همچی نسبی ست؟؟؟


بعد این بخشش به کنار. یه روحیه سفسطه گری جالبی هم داره. چندین بار در مسائل مختلف باهاش مواجه شدم، به خاطر اون درجه بالایی که در همه چیز باید داشته باشه، هیچ وقت تو بهتر از اون نمی فهمی! که بخوای نظر بدی. حتی اگر توصیه ای که بهش می کنی رو از مادر خودش شنیده باشی. در حالی که همیشه بیانش اینه که مادرش بهترین، عالم ترین، صبور ترین، با فرهنگ ترین فرد روی زمین هست.


یه ماجرای با مزه تعریف کنم:

چندین وقت پیش مادرش از روستایی که رفته بودن، یک گیاه دارویی بسیار خوب برای امراض شکمی و انواع آلودگی ها آوردن و بهمون هدیه دادن. به عنوان معرفی این دارو هم ماجرای بیماری عفونی شکمی رو از پسرشون تعریف کردن که با هیچ دوا و درمون افاقه نکرده بود و با این، به نتیجه رسیده بودن. ما هم برای هر مشکلی که در ناحیه شکم برامون پیش می اومد می خوردیم و کلی دعا گوشون بودیم. 

حالا اون فرد مورد نظر دچار گلاب به روتون اسهال شدید شد. اخلاقش رو می شناسیم و حتی اگر در حوزه ای که مشکل داره متخصص هم باشیم، حل مسئله نمی کنیم. ولی یه آن یاد اون دارو که مادرش معرفی کرده بود افتادم و چون مال خودشون بود و از طرف خودشون بود، به خودم اجازه دادم در موردش صحبت کنم. بهش گفتم فلان چیز رو دم نکردی بخوری؟ گفت کدوم، گفتم همونی که داداشت اینطوری شده بود خورد و خوب شد، جواب جالبی بهم داد. گفت اون دوا برای دردهای قاعدگی هست. و من کلی در دلم خندیدم که برادرش درد قاعدگیش با این دارو خوب شده...



خلاصه که روزگار غریبی ست ای نازنین


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۴ کشک و بادمجون
فک کنم دور و بر همه از اینجور آدما یکی پیدا میشه 😃
پاسخ:
:)))))))))))))))
دیگه کلا فقط از خدا باید براشون طلب شفا کرد :))))
پاسخ:
😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی