آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خانمانه :.

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ق.ظ

به نام خدا

امسال ماه رمضان، همسر با پخت افطاری های متنوع، حتی شده سبک، مخالفت اکید کرد. حتی آش که عاشقش هست. بنابر این تمام زنانگیم رو باید در سحری می گذاشتم. دوست داشتم هر روز غذای متنوع درست کنم. و با توجه به اینکه باید برای روز شیفتش هم سحری می دادم، یکمی کار سنگین می شد.

یک روز رو خورشتی، یک روز رو قاطی پلو. خلاصه هی داشتم خودم رو به چالش می کشیدم. خیلی روزها نشد که متنوع باشم و غذاهای زیاد اومده رو خوردیم و در کل از خودم ناراضی نیستم انچنان.

بعد، من چند شب رو توی این ماه دوست دارم حسابی مجلل برگزار کنم. یکی شب یا روز تولد امام حسن (علیه السلم)هست، یکی امشب که شب بیست و هفتم هست و یکی شب عید. 

پارسال کل این روزها شیرینی پختم. امسال نشد. برای امشب ولی برنامه کباب در نظر گرفتم. قدیمها در چنین شبی به یمن به درک واصل شدن آن ملعون کله پاچه تناول می فرمودن و ما که اهلش نیستیم کباب بزنیم بر بدن. جان بگیریم.

بعدشم برای شب عید هم کوکی می خوام آماده کنم به شرط حیات و اگر خدا بخواد. دلم تغییر دکوراسیون و خونه تکونی عیدانه هم می خواد. مثل هر سال. ببینم همسر کی در توانش هست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۶ کشک و بادمجون
هه من هفته ای دوبار دلم تغییر دکوراسیون میخواد.
یه کارایی کردم که خیلی دوس دارم اگه عمری بود و حالی بود و وقتی بود تو وبلاگم مینویسم :))
پاسخ:
یعنی می شه تو وبلاگت رو اپدیت کنی؟
همون سحری که درست میکنی کلی خانومانست شک نکن.
پاسخ:
😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی