آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

end

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۱ ق.ظ






Close






موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۰۷
مریم صاد

نظرات  (۶)

این چی میگه؟ نگو که بستی اینجا رو.
پاسخ:
چرا بستمش دیگه!
۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۱ کشک و بادمجون
چی شده ؟ حالا کجا رفتی ؟؟؟؟
پاسخ:
:)
شاید وبلاگی بدون مخاطب، که بتونم آنچه در مغزم آزارم می ده و اذیتم کرده رو به رشته تحریر در بیارم. بلکم آرامش بگیرم. و در رفتار ظاهریم دیگه خبری از ناراحتی نباشه. چیزی که اینجا نشد که اتفاق بیفته.
شاید وبلاگی بدون مخاطب، که آنچه در زندگیم اتفاق می افته رو بنویسم، بدون ترس از خونده شدن توسط کسانی که با هم چشم در چشم هستیم... 
اگر به نتیجه رسیدم که دوست دارم خونده بشم، شک نکن جزو اولین نفرها هستی که خبرت می کنم.
:(
پاسخ:
:/
واسه تو که پست اختصاصی می زنم توی چت. تو دیگه غصه نخور:))

درکت می‌کنم و میدونم که با دلیل محکم این کارو کردی.

ولی دلم تنگ می‌شه.

اگه یه روز باز خواستی خواننده داشته باشی، منو یادت نره ها.

پاسخ:
حتــــــــــما... از علاقه م به خودت با خبری!

بگذار الآن از تو و سعیده(کشکی) به خاطر بودنتون اینهمه سال تشکر کنم. (12 سال.)
واقعاً حمایتگرانه و بدون قضاوت کنارم بودید.چیزی که شاید خودم براتون نبودم.
در خوبی ها و خوشی ها و در غمها و ناراحتی ها.
وجودتون برام بی نهایت ارزشمند بود و هست. الهی که خدا هر دو تون رو برام حفظ کنه.

۱۴ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۰ کشک و بادمجون
میفهممت ولی دلم تنگ میشه برات و برای یاس سادات . ولی میدونم خیلی دووم نمیاری و زود یه جا پیدا میکنی ، و حتما خبرم کن 😚😚😙😙 مراقب خودت و دل مهربونت باش رفیقم . 
پاسخ:
فدای تو. 
:'(
۲۳ شهریور ۹۷ ، ۲۰:۴۵ تبارک منصوری
تازه بعد از مدتها اومدم حال تو و یاس سادات رو بپرسم:-( 
دلم برای پستهای یاس ساداتی تنگ شده بود... 
خوبین؟ 
پاسخ:
سلااام
قدم نو رسیده مبارک. 
خوش اومدین. قبل تر پستهاش هست. اونایی که نبودین رو بخونین.
جور زمان باعث شد که بکنیم بریم ازین دیار.
درود و رحمت خدا بر باعث و بانی ش.
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی