آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: به نام خدا :.

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ق.ظ

به نام خداوند بخشندۀ مهربان

ادا و اصولهای بلاگفا، بلاخره کاری کرد، تا به فکر جای جدیدی باشم.

9 سال زمان کمی نیست تا تحمل کنم و جز چند غُر کم و ناچیز، کار دیگه ای انجام ندم.

بلاخره علقه و همه چیز رو کنار گذاشتم و فکر کنم دیگه واقعاً کنده بشم از اون فضاحت عظیم.

نمی دونم چطوری می شه اونهمه خاطره رو منتقل کنم به جایی دیگه.

نمی تونم پشت پا بهشون بزنم.

نمی دونم اینجا بشه این کارو انجام داد یا نه.

و ...

فعلاً شروع می کنم.

چون من بدون نوشتم احوالاتم، در فضای مجازی، چیزی کم دارم.

خیلی سعی کردم فیس بوک رو جایگزین قرار بدم، اما دیدم نه، من وبلاگ نویسم.

پس، به تمام دلایل بیان شده اینجام.

و اگر تونستم 9 سال گذشته رو بگذارم کنار و بیام، پس می شه اینجا یا هر جای دیگه که آزارم بده رو هم کنار بگذارم.

فعلاً همین ها.

تا چه پیش آید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۴
مریم صاد

نظرات  (۲)

سلام
خوش آمدی.
تولدت مبارک.
(یه باغ گل)
بلاگفا خر است!
آیا میدانستید با "بیان" کلا مشکل داره بلاگفا؟
سر همین موضوع کاربرای قدیمی بیان,از بلاگفا متنفرند
اصلا منفجر شدن سرور های بلاگفا از حملاتِ موفقِ انتحاریِ عناصرِ تند رو "بیان" بود 
البته ما این حمله رو محکوم میکنیم چون تر و خشک رو با هم سوزاند :)

پاسخ:
برام این حواشی و این باند بازی ها مفهومی نداره و به نظرم بچه بازیه.

من نه سال کاربر بلاگفا بودم و عاشق نوشتن هستم و برام فرقی نمی کنه اینجا یا اونجا.

اونجا خدماتش کمتر بود و گیر و گرفتاری زیاد دچار می شد و امیدوارم اینجا اون طور نشه. فعلاً که کندم اومدم، تا ببینم چی می شه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی