آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دختر دختره دختر :.

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۷ ب.ظ
به نام خدا
تو خونه ما، سنت هدیه دادن به دخترها، فقط به چند سال اخیر که روز دختر رو مشخص کردند بر نمی گرده.
مامان بابا تقریباً همیشه "روز زن"، یه هدیه جدا برای من و نرجس کنار می گذاشتن. کوچیک و بزرگش مهم نبود. هدیه اش مهم بود.
بعد هم که خانم برادرم بهمون اضافه شد، دیگه "روز دختر" وجود داشت. روز دختر برای سه تا دخترشون هدیه می خریدن.
و حالا خونه مامان و بابا، خونه "پنج دخترون"ه و نعمت فراوون.



***
من و یاس سادات و بابا، رابطه خاصی با عمه جون داریم.
تو بارداریم تونستم دو بار به دیدارشون برم. کمک بخوام و کمک ببینم. واقعاً کمکی خااااص. اصاً عجیب.
و این رابطه مون رو خاص کرده.
خانم حضرت معصومه(سلام الله علیها) که عوض نشدن، دیدگاه من بهشون عوض شده و حالا اگر کسی پیشنهاد بده بریم قم؟ نفر اولم که می گم آره.
بلاخره عمه خانم 3> همسرم  هستن دیگه!

***
از خدا یه عالمه دختر می خوام. یه عاااالمه.
دلم برای دختر ها ضعف می ره...
خدایا خوبشو بده و خووووب بده.

***
برای یاس سادات نازم و فاطمه خانم خانمها هدیه گرفتم.
عصری جشن داریم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
مریم صاد

نظرات  (۳)

و خیییییلی خوششش گذشت. و هممون کلییی کادو گرفتیم :)))

جان دلم، مبارک باشه روز گًل دخترا.

الهی امین.

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۳ کشک و بادمجون
چه خوب. من هیچ کاری برای دخترم نکردم :( ینی باباش رفت براش یه کادوی حسابی بگیره ولی اونی که مدنظرش بود رو هفته دیگه میاوردن.  الهی...دخترک کوچولوم :(
پاسخ:
الهی...
ولی خب براش می رسه به هر حال.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی