آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بازگشت :.

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ

به نام خدا

یکی دیگه از کارهایی که به خاطر یاس کنار گذاشته بودمش، شنا بود.

این چند روزه استخر مفت گیر آوردم و دلی از عزا در آوردم.

(بعد از بیش از یک سال) بار اول انقدر بدنم ضعیف بود که زود خسته می شدم. اما دفعه بعد هم خیلی بهم خوش گذشت هم کلی شنا کردم و حالشو بردم.

فقط کاش قسمت عمیق هم داشت تا بیشتر کیف کنم.



پی نوشت:

یه چندتا خانم فرانسوی باهام تو استخر بودن. برخلاف اونچه فکر می کردم که این خارجی ها خیلی شناشون Ok هست و اینها، اینطور نبود.

شناشون تموم شد رفتن بیرون سیگار کشیدن.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
مریم صاد

نظرات  (۱)

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۲ فاطمه غلامی
شنا نههه
غرق میشم :/
پاسخ:
فکری که من تا چند سال پیش می کردم. فکرشم نمی کردم مثل آب خوردن باشه. بلکم راحت تر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی