آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: یاس خاله کش :.

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ق.ظ

به نام خدا

یاس سادات هر کاری که با من بکنه، دماغم رو بکشنه، موهام رو بکنه، گازم بگیره، گوشم رو با جیغهای بنفشش کر کنه، بدخوابم کنه و ...، مادرشم، حقشه، حقمه.

ولی این بلایی که سر نرجس آورده و از کارو زندگی انداختتش، اعصابم رو خرد می کنه.

ورداشته از رو صورت نرجس گذشته و قرنیه اش رو شکاف داده. طوری که مجبور شد عصر جمعه ای پاشه بره اورژانس چشم پزشکی و پانسمان کنه و برگرده.

اولاش چشمش سِر بود، مام گفتیم چه عالی، چه تکنولوژی خوبی پانسمان با لنز و ... ولی بی حسی رفته و درد اومده و اشکه که جاریه... خواهرم...

همش یاد عمل چشم خودم می افتم که تا چهار پنج روز زیر سه تا پتو بودم و بالشت گاز می زدم از زور درد و با کمترین نور و صدا و حرکتی دیوونه می شدم...

کمرم تیر می کشه از یاد آوری اون درد و دیدن هر بار نرجس...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
مریم صاد

نظرات  (۱)

وااااایییی مریم نهههه... نگو این حرف رو. اتفاقه دیگه پیش میاد.
این درد برای من لازم بود. خودم میدونم که چرا... و اصلا بابتش ناراحت نیستم.
تو هم لطفا خودتو ناراحت نکن.
اینم میگذره و خوب میشم..
یاس عشق منه. عشقممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی