آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: چندش لجنی :.

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۲ ب.ظ

به نام خدا

یه کتاب دستمه که با وجودی که متن رو خوب نوشته و داستانهاش توجه جلب میکنه؛ ولی داره حالم رو به هم می زنه. 

تمام دیشب تا صبح داشتم خواب یکی از صدهزار داستانش رو می دیدم و با خودم تجزیه تحلیل می کردم که یعنی چی؟؟؟

همش عذاب وجدان دارم که وقتم رو دارم براش می گذارم. تا این حد. ولی دلم می خواد ادامه بدم و ببینم قراره چطوری تمومش کنه. چون پایانش اولش بوده و سرانجام رو می دونیم. می خوام بدونم چطوری به آخر کتاب می رسه. از لحاظ نوشتاری. فقط از دور پاراگرافها رو مرور می کنم؛ نمی بلعم. حالا توضیح بیشتر باشه وقتی که تموم شد.



عذاب وجدانم چقدر بیرونه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
مریم صاد

نظرات  (۱)

اوه چه سخت.

من کتاب رو شروع کنم مجبورم تمومش کنم

اسمشو بعدا بگو که شروع نکنم 

پاسخ:
اره می گم. ولی شاید بدت نیاد شما.
اوه اره منم باید تمومش کنم. وسواسمونه باور کن بگمونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی