آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بدرود :.

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ق.ظ

به نام خدا

فکر کنم با این اوضاع شاید یکم اینجا و وبلاگ نویسی فعال تر بشه.

من که حوصله م سر رفت. با اینکه خیلی درگیرش هم نبودم. 






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۱
مریم صاد

نظرات  (۱)

۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۵۲ کشک و بادمجون
ولی من دیگه چند وقتی میشد که خیلی دور و بر تلگرام نرفتم . تنها خوبیش برا من که از خیلی از عزیزانم دورم اینه که مدام در کنارشون بودم وگرنه بقیه چیزاشو اصن دوس نداشتم دیگه
پاسخ:
من استیکراشو دوست داشتم و اینکه بعد از گذاشتن پیام پشیمون می شدی می تونستی پاکش کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی