آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: رضایت :.

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ق.ظ

به نام خدا

... تا فردا طرفهای عصر، منگیش ادامه پیدا نکرد. حالش خوب خوبه. و برای یاس که با دندونهاش می خنده، اون اتفاق بد و این اتفاق خوب خیلی تأثیر گزار بود. الآن خیلی زیباتر شده. مثل خود خودش شده. با اینکه همه می گفتن دندون شکسته هم بامزه و تخسش کرده، ولی من چهره خودش رو ترجیح می دم. فلورایدتراپی هم دندونهاش رو به نظر من که سفیدتر و براق تر کرده. حالا احساس هست یا واقعیت، نمی دونم.

درد و ناراحتی هم نداره. دکتر بروفن براش نوشته هر 6 ساعت. شده که بعد از شش ساعت هم بهش بدم و اثری توی رفتارش وجود نداشته باشه. ولی حالا محض احتیاط تا دو روز می دم. بعد قطع می کنم. آنتی بیوتیک هم که واجبه و با اینکه گفتن احتمال آبسه وجود داره، ولی من که چیزی متوجه نشدم. 


خلاصه که خیلی راضی هستم. بیشتر اینها رو دارم می نویسم برای مادری مستأصل که داره تو اینترنت دنبال کسی می گرده که قبل از سه سال بچه اش دندونپزشکی لازم شده و بیهوشی گرفته. 

من با تحقیق از چندین پزشک که معتمدم بودن، این درمان رو انتخاب کردم. دو دندانپزشک و متخصص اطفال ِ خودش که دائم برای همه مسائلش بهش رجوع می کنم و دائم دعا کردن براش ورد زبونمه.


همین...


پی نوشت:

قرآن امروز رو که خوندم، به برگه های باقی مونده از قرا« برای جزء خوانی که نگاه کردم، دلم گرفت. همش 3 روز مونده...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۸ کشک و بادمجون
بچه ها زود فراموش میکنن این مادرای بیچاره ان که تا چندین سال بعدم یادشون میاد و بغض میکنن .
خدا رو شکر که خوبه
پاسخ:
آره. :)
الهی شکر واقعاً.

وای خدا رو شکر. 

چی کشیدی خودت. بوس بهت.

پاسخ:
بوس به تو هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی