آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بلاگفای لعنتی :.

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ

به نام خدا

هی دم به دقیقه ورداشته برای من اطلاعیه صادر می کنه. خب بگو ... زدیم به وبلاگهاتون رفت.

9 ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال...

دلم می سوزه. ولی فعلاً که اینجا رو برپا داشتم و می نویسم.

فعلاً که از مزاحمتهای آشناهای غریبه و غریبه های آشنا خبری نیست.

فعلاً که جایی هست تا رها بشم از حرفهام.

فعلاً اینها رو غنیمت می شمارم و سعی می کنم به 9 سال گذشته فکر نکنم.

به نکته های نابی که از ابتدای جوانی و تجرد نوشتم تا وصال و مرحله به مرحله زندگی کردن هام.

با سوختن تمـــــــــــام عکسهای پایان نامۀ نازنینم، با سوختن تمام عکسهای کرمانم، فازش خیلی فرق می کنه ...

هووووووووووووووووووووف.

مهاجرت هم که نمی شه کرد با این اوصاف...

[شکلکهای زشت و زننده...]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
مریم صاد

نظرات  (۲)

خانووم اینجا رسانه متخصصان و اهل قلمه ها
حداقل نگید از 
چه خراب آبادی اومدید که پرستیژ بلاگ حفظ شه
پاسخ:
من هر چیزی که دلم بخواد می گم. به شما ربطی نداره.
پرستیژ بلاگ همین را بس که امثال شما داخلش نظر می دن.
دلم میسوزه زیااااااد. و کاری از دستم بر نمیاد. سعی میکنم بهش فکر نکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی