آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: Support :.

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ب.ظ

به نام خدا

"کلاس مجردها" که می رفتم، تمام صحبت حاج آقا این بود که سیب زمینی نباشید. حس داشته باشید. از چیزی راضی یا ناراضی هستید بیان کنین. از چیزی خوشتون میاد یا نه بیان کنید.

بعد، پریشب "خندوانه" ی مجید مظفری، چیزهایی که حالش رو خوب یا بد می کرد، منو به اون روزها و اون حرفها برد.

بعد تر، یکی دیگه از زخم خورده های بلاگفا که تمام آثار زحمتش تو آشپزی پریده بود، رو دیدم که سایت زده و نوشته که به حمایتتون احتیاج دارم و باز یاد حاج آقا افتادم.

تو این یک سالی که وبلاگش رو دنبال می کردم، براش کامنت نگذاشته بودم در حالی که چندتا از کارهاش رو درست کرده بودم و خوب هم شده بود، این بار تو سایتش رفتم و نوشتم که چقدر از هنرهاش استفاده کردم و از کارش لذت بردم. و اون هم کاملاً بروز داد که چقدر براش این حمایت خوشحال کننده بوده.

خلاصه ...

هوای همدیگه رو داشته باشیم.

خرج هم نداره.


http://wkbianews.com/ESW/Images/None.jpg


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۹ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام.
خوندن این مطلب کوتاه و زیبا خیلی برام خوشحال کننده و مثبت بود.

به امید روزی که نگاه همه مون به زندگی اینطور باشه.

به ما هم سر بزنید با پای دل....


چشــــــــــــــــــــــــــــــم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی