آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: یاد :.

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

به نام خدا

نه "تعبیر وارونۀ یک رویا" می بینم، نه "تنهایی لیلا" ولی موسیقی هر دوشون رو می شنوم.

تیتراژ تعبیر... منو عمیقاً یاد خاطرات غم انگیز نوجوونی می اندازه. خاطرات خاکستری و مزخرف. ولی هر چه می کردم متوجه نمی شدم چرا؟

یه آن به ذهنم رسید که چقدر شبیه موسیقی Anastasia هست که اون موقعها، و حالا، از حفظش بودم.


http://s1.eramdownload.com/Animations/j2/Anastasia/%20(2).jpg



پی نوشت:

نوجوونی. نوجوونی. چقدر می شد اون موقعها چیزهای بهتری رو از بر بشم...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۰ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۰ دختری از تبار تسنیم
سلام
تعبیر... و حیفه از دست ندین...

مرسی‌ بابت آدرس جدید

بسی‌ خشنود شدم

من از صبح تا الان نشستم یه نفس همه رو خوندم

کلی‌ حس قرو قاطی‌ دارم الان، هم خوشحالم ، هم بعضی‌ جاها دلم مچاله شده، هم بعضی‌ جاها نگرانت شدم!

دونه دونه الان نمیتونم کامنت بذارم چون در این سر دنیا من جمعه‌ها باید بیام سر کار، تا نصف روز که اینجا بودم داشتم می‌خوندم، نصف دیگه رو برم ۲ زار کار کنم

بازم مرسی‌ برای آدرس

پاسخ:
ممنون که بازم اومدی، همراه مهربون و همیشگی.
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی