آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: Aqua :.

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ق.ظ
به نام خدا
هفتۀ پیش شنبه، با خانمهای خانوادۀ همسر رفتیم دهکده آبی پارس.
حس و حالها و استرسهای الکی رو تجربه کردم که ازشون لذت نبردم و فهمیدم مثل گذشته از هیجان، شاد نمی شم.
بیشتر سرسره ها رو تجربه کردم و حالم بعد از اومدن پایین این بود:
"چه لووووسسس"
تنها چیزی که دو بار ازش استفاده کردم، "سقوط آزاد" بود که بار اول حس خوبی بود ولی بار دوم تا همین حالا بعد از یک هفته با یاد خاطره اش تو دلم می لرزه و به خودم میگم آخه که چی؟ چرا این کار مسخره رو انجام دادم؟

"یه استرس شدید وقتی در رو روت می بندن. یه استرس شدید تر وقتی با انگشت برات شماره ها رو نشون می دن و صدای وحشتناک و گیوتینی باز شدن در ِ زیر پات و فریاد آآآآآآآآآ و تو ظلمات مطلق بین زمین و هوا معقل بودن و بعد کوبیده شدن به سرسره  و حس سراشیبی قبر و پیچ و پیچ و پیچ و کوبیده شدنت به در و دیوار سرسره و بعد نور و آب و پایان."

واقعاً چرا؟؟؟


http://www.myindustry.ir/images/stories/pics/pars-village-ads-2.jpg


آمااااا، اما از استخر موج و رودخانه آرامشش بی نهایت لذت بردم. سری های بعد اگر پولم زیاد کرد و رفتم فقط همین دو جا می مونم و به سمت اسباب بازی هاش نمی رم. مگه دیوانه باشم...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
مریم صاد

نظرات  (۲)

منم میخوااااااام این تجربه رو بکنم. فک کن یه جور ارزو. یه آرزو مثل بانجی جامپینگ. دو تا آرزو که نیاز به پول مفت داره. پول زیادی...
:((
پاسخ:
این که اونقدرها گرون نیست. گروهی برید تخفیف داره فکر کنم. کیفش هم بیشتره.

من کلا دیگه ظرفیت هیجان زیاد رو ندارم که فک کنم مربوط به سنّ هم باشه.

تازگی که سوار یه سری بازی‌های مهیج هوائی مثل ترن هوائی و اینا شدم تقریبا جونم در اومد

آبی‌ که کلا فک کنم بمیرم

 

پاسخ:
یه جا دیگه هست تو تهران که بلیط نیم بهاشو داریم. سورتمه تهران. خیلی تعریفشو شنیدم ولی با اوصافیکه تجربه کردم، فکر نکنم از اون هم لذت ببرم.
نمی ترسم ها. ولی لذت هم نمی برم از این آدرنالین آزاد شده به خون.
هوووم... پیر شدم خواهر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی