آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: حال و حول :.

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ

به نام خدا

خب، دکترم هم تأیید کرد؛ آزمایشات غربالگری سه ماه اول و حال من و نی نی همگی خوب هستن. دوره بحرانی هر دومون به خیر و خوشی و سلامتی سپری شدi و منم دیگه اعلام عمومی هام رو آغاز کردم.

خاله نرجس اولین نفری بود که متوجه شد. بعد خانواده خودم. بعد خانواده همسر و بعد دوستهام. دیروز هم طی مراسمی به مامان جون اعلام کردیم و ذوق رو تو چشمهاشون دیدیم و کیف کردیم (و حالا دیگه همه متوجه میشن و دیگه مهم نیست).

همه چیز رو به خدا و جد نی نی سپردم. و الآن هم پیش مادر بزرگش هست تا سالم و سلامت به دستمون برسوننش. انشاءالله.

این سه ماهه که خیلی دوران خوبی رو سپری کردم. خیلی خداروشاکرم. خیلی راحت بودم. من ِپر انرژی و ورجه وورجه کن، یک لحظه هم حالم بد نشد و اینکه انقدر باهام سازگاره و اذیتم نمیکنه باعث شده صد چندان دوستش داشته باشم.

تو سونوگرافی هم که دیدمش یه بچه آروم و بیشتر خواب آلود بود و به زور ِ امواج یه دستی واسه ما تکون میداد که دلمون خوش بشه اونم از دیدار ما خوشحاله. :)

همزمان با من، جاری و زن داداشم هم باردار هستند. زن داداش دوماه جلوتره. من بعدم. جاری سه هفته بعد از منه.  هی به هم اطلاعات میدیم تا ماههامون رو راحت تر سپری کنیم و این خیلـــــــــــــی ذوق داره واسه سه تاییمون.

بچه ها اگه به موقع به دنیا بیان به ترتیب اسفند، اردیبهشت و خرداد منتظرشون هستیم.

دقت که کردید، نی نی اردیبهشتی نی نی کی هست؟


http://cdn1.bipfa.net/i/attachments/1/1319280756356700_large.jpg


بله نی نی ما. :)



پی نوشت:

همین. خوشحالم و شاکر و چاکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر.

دارم بزرگ میشم؛ انتظار برام کار راحت تری شده.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۷
مریم صاد

نظرات  (۲)

ای جااااااااااااااااااااانم نی نی اردیبهشتی خودم. ولی فقط هوس کنه با من کل کل کنه... چه ها بکنم...
این عکس رو دوست داشتم. و مثل خودت نوک انگشتاشو بوس کردم ;)
big love
پاسخ:
big love

به سلامتی‌ ایشالا.

ای جانم به نی‌نی اردیبهشتی

این شیرین‌ترین انتظار دنیاست

وای که چقدر من خوشحالم و هیجان دارم.

چقدر خوب که نی‌نی ۲ تا هم سن و سال داره.

پاسخ:
آره واقعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی