آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: نو پا :.

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

به نام خدا

دیشب جاری و دو تا جزغله ها شام منزلمون دعوت بودن.

نی نی کوچیکتره یه ماهی هست راه افتاده و داره تو جهان جدیدی قدم بر می داره و با مفاهیم جدیدی خودش رو آشنا می کنه.


http://www.beytoote.com/images/stories/baby/ba3111.jpg


از نکن بکن گفتن به بچه خوشم نمیاد. برای همین قبل از اینکه بیان به همسر گفتم: هر چیزی که فکر می کنی وقتی بهشون نزدیک شد می خواد دلت بیاد تو دهنت رو جمع آوری کن. جمع کردیم. ولی وقتی اومدن دیدیم هیچ چیزی نمی تونه سر جاش قرار بگیره و بودنشون خطرناکه.

انقدر برام کارهایی که داشت انجام می داد وحشتناک بود و ترس تمام وجودم رو فرا گرفته بود که خدا می دونه. چشمهام داشت از حدقه در می اومد و پیش خودم می گفتم، یعنی اشتباه کردم؟؟؟

یک ساعتی که گذشت و به قول جاری، فضای خونه به حالت ایمن در اومد، آرامش بر فضا حاکم شد و دیگه خیالمون راحت بود هر جا می خواد بره و هر کار دوست داره بکنه.

باز سر شام، سوال آیا اشتباه کردم؟ به سراغم اومد.


........................



پی نوشت:

ولی با تمام این اوصاف به نبودنش و نیومدنش که فکر می کنم، احساس خوبی بهم دست نمی ده. شرایط جدیدی از زندگی هست و خداروشکر هر دو مون با شرایط جدید می تونیم کنار بیایم. فقط خدا توان و قوت و صبر عنایت کنه. بقیه چیزها دیگه حل حله.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
مریم صاد

نظرات  (۳)

باشد بنای خیری
خدایا این دعا را برای خاله/ عمه هم به احسن وجه با پیاز داغ اضافه مستجاب بفرما.
بلند بگو آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــ...ن

پاسخ:
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــ...ن

وای، وقتی‌ شروع به چهار دستو پا رفتن می‌کنن دیگه باید خونه رو سنگر بندی کرد.

دروغ چرا بعد دنیا اومدن نی‌نی هم بار‌ها بارها ممکنه دور از جونت به غلط کردن بیفتی 

ولی‌ نمیدونم چجوریه که به چند ثانیه نمی‌کشه که فراموش میکنی‌. صبری خدا به آدم میده دیدنی‌. دوست داشتنشون هم که با کل دوست داشتن‌های که تا حالا تجربه کردی فرق می‌کنه.

شک ندارم یه مامان پر حوصله، دانا و دوست داشتنی میشی‌.

پاسخ:
 دعا کن. خیلی دعام کن. هر روز بیش از روزهای دیگه می ترسم.
از اولش هم می ترسیدم، با وجود علاقه ام. خودم رو در واقع داخل ترسم انداختم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی