آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: در خانه :.

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

به نام خدا

این روزها، شبکه آی فیلم داره "در خانه" رو نشون می ده. کمتر از ده قسمتش گذشته. صبحها ساعت 10-11 اش رو می بینم که تکرار دیشبه.


http://asalbanoo.in/tmb.php?do=nUE0pQbiY2SmLJkvLJ5iol5cov9un3ZiETSln2uuozIbYzcjMj==


...:.... تیتراژش ...:....


سال 65 ساختنش. هنوز قشنگه. هنوز دیدنیه. هنوز دوست داشتنی و دل بره. واقعاً شگفت زده همه چیزش هستم. از بازی بچه ها تا داستان تا نکات آموزنده تا فیلم برداری تا گرافیک و طراحی صحنه سادۀ خودمونی و همه جایی ...

تقریباً آخر هر قسمت هم اشک تو چشمم می شینه. خیلی خوب بودیم یه روزهایی. مرام داشتیم. همسایگی داشتیم. یک دلی داشتیم. هنوز هم خوبیم، ولی چیزهای زیادی اومدن و جای چیزهای خوبمون رو گرفتن که کمرنگشون کنن. هنوز هستن خوبی هامون ولی کمرنگ. من این حرف رو می زنم که آپارتمان نشینی رو تجربه کردم.

هعی...




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۱)

من انقد دنبال اسم این برنامه بودم که نگو.

تو محشری. یه سریال پلیسی دیدم تازگی‌ها که یکی‌ از این پسرا توش بود.هی‌ داشتم به همسر و بقیه می‌گفتم این پسر همونیه که تو بچگیمون تو یه سریال محشر بود، که همسایه بودن. بعد خوب هیشکی نمی‌دونست من چی‌ میگم

خواستم تو یوتیوب  پیدا کنم نشون‌شون بدم، اسم سریال رو یادم نمیومد.

خیلییییی خوبه، کیفشو بکن. منم حالا که اسمشو دارم گمونم بتونم پیداش کنم.

پاسخ:
از وقتی می بینم دلم می خواد بچه م پسر باشه شبیه اینها بشه. ماهن سیمین. تلاش کن دوباره ببینیش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی