آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: First :.

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ

به نام خدا

اتفاق افتاد.
بلاخره اتفاق افتاد.

یعنی دو سه روزی هست، ولی من امروز به مامانم گفتم و بعد اومدم دیدم سیمین هم دقیقاً همون عبارتی که من گفتم به مامانم رو استفاده کرده.

به مامانم گفتم، "وقتی دراز می کشم دلم نبض می زنه". مامانم کلی ذوق کرد و برام گفت که حرکتهاش شروع شده و کلی قربون صدقه نوه جانش رفت. آخی. مامانم خیلی جووونه هنوز برای نوه داشتن آخه!

ولی واقعاً هیچ کدوم از این چیزهایی که تا امروز تجربه کردم مثل تصوراتم نبوده. نه نشانه های شروع بارداری، نه طول بارداریم و نه اولین ضربه اش.

این نی نی ما که باید 10 سانت باشه ولی فکر کنم بلندتر باشه(همه سونوگرافی ها ادعا به بزرگتر بودن جنین از اندازه ای که باید باشه دارن) مگه چقدر جون داره، چقدر دست و چقدر پا داره که بخواد یه لگد درد ناک به مامانش بزنه؟



نه. به عمه جونش گفتم، بیشتر شبیه یه سوقولمه ریز می مونه که :

"مامان مامان من اینجام"

بعد که دستم رو می گذارم روش، آروم می شه. دو روزه که این حالت برام پیش اومده بیشتر هم وقتی دراز کشیدم. حس خیلی خوبیه. حالا دیگه درکش می کنم و دیگه احساس می کنم با دیوار حرف نمی زنم. متوجهم می شه. گوش می ده بهم. :))

ولی کلاً بچه آرومیه. خانم ِمحمد، بیدار می شد از خواب از بس برادرزادۀ عزیزم آتیش پاره است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
مریم صاد

نظرات  (۳)

اولا که برادرزاده ی عزیزت به عمه جانش رفته. و شک ندارم همه جوره عین خودمه.
دوما که، مامان جانت و خاله جانش و بابا جانش هر شب مدتی را به قربون صدفه ی فسقلی های در راه میگذرونند... برای اطلاعتون (قلب قلب قلب)
پاسخ:
:)

ای جان دلم

وقتی‌ نشونه از نی‌نی میبینی‌ واقعا ارتباطت باهاش خیلی‌ بیشتر می‌شه

تا میتونی‌ براش شعر و آواز بخون، یه سری موسیقی‌ کودک هم هست که واقعا خوبه، وقتی‌ تکوناش محسوس تر بشه وقتی‌ این موسیقی‌‌ها رو بذاری قشنگ حس میکنی‌ که داره لذت میبره مس ماهی‌ سور میخوره از این ور به اون ور که با لگد پراکنی موقع‌های دیگه فرق داره. 

این موسیقی‌‌ها بعد دنیا اومدن پسری هم تو خوابوندنش کمک میکرد. چون میشناختشون، آروم میشد.

پاسخ:
وای سیمین سیمین دقیقا هر چی میگی حرف دل منه.
تا صدایی قلبش رو تو 8 هفتگی نشنیدم باورش نکردم و از اون به بعد همینی که میگی، هربار که خودشو بروز میده احساس نزدیکی بیشتری بهش میکنم.

جالبه. نی نی الان فقط وقتی من و بابا دست بگذاریم رو دلم تکون میخوره. به بقیه جواب نمیده. همسر هم از وقتی تکونش رو درک کرده یه جور دیگه شده.

دقیقا دنبال چه موسیقی ای باید بگردم. اگر میدونی راهنماییم کن. 

عزیزم، من یه سری آهنگ برات ایمیل کردم.

اونایی که داشتم تو ایران اینجا ندارم، دادم به یکی‌ از دوستام همون موقع

ایمیل ات رو چک کن.شاید اینا به دردت بخوره. 

پاسخ:
مچکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی