آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: نمک :.

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

به نام خدا

خیلی حساس و شکننده شدم.

زود ناراحت میشم. زود بهم برمیخوره و زود می رم تو فاز غصه.

یه چند وقت اخیر این جوری شدم. 

فقط با خدا حرف میزنم. اما بستن پرونده و ایجاد محدوده با شعاعهایی متفاوت دور و برم برای آدمها، رو هنوز نتونستن اجرا کنم تا راحت باشم و از گزند آدمها ایمن.


عصر جمعه ای بد جور دلم گرفته...


پی نوشت:

احساس بی نمک بودن دست دارم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۵ کشک و بادمجون
آخ آخ آخ منم سه ماه اول همینجوری بودم. خیلی شکننده خیلی حساس .زود اشکم درمیومد رفتارای خاص یه سری از اطرافیان دیوونم میکرد. وای که چقد غصه خوردم چقد گریه کردم. خیلی وحشتناک بود.خدا رو شکر که فقط سه ماه بود.همون موقع ها دوستم میگفت بچه دختره چون اونم سر دخترش همین علایم رو داشت. حالا شاید کوچولوی نازنازی مون هم دختره :))
پاسخ:
نمی دونم که. سه هفته دیگه مونده. دیر می گذره.
من مداوم اینطوری نیستم. ولی چندین بار این چند وقته اتفاق افتاده.

عزیزم، این حساس شدن و اینا به خاطره هورمن‌ها هست.

تا میتونی‌ سعی‌ کن از آدم‌های آزار دهنده دوری کنی‌. هم به خاطره نی‌نی جون هم خودت.

متأسفانه یه سری از آدم‌ها رو نمی‌شه کلا حذف کرد، اینه که بهترین روش دوری کردنه، چون من خودم هرچی‌ میگم این بار به حرف‌ها و حرکاتشون هیچ اهمیت نمیدم، ولی‌ باز نمی‌شه. 

دستت بی‌ نمک نیست عزیزم، قضیه آن کس که نداند که نداند که نداند .....

پاسخ:
هعی... :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی