آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: سُلفه :.

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ
به نام خدا
 از مشکلات جسمی ای که دارم، "سرفه" است که در زمانهای مختلف، با شرایط مختلف پیش میاد. شکل و شدتش هم کاملاً با هم متفاوت هست.


اول:
وقتی تپش قلبم به جایی می رسه که قلبم یواش یواش مثل تبلیغ این ماشین لباسشوئیه که تو خونه راه می ره، می تپه و می تپه تا بیاد داخل حلقم. و وقتی رسید به سرفه تبدیل می شه و ول کن معامله نیست.

دوم:
وقتی که با قرصهای مختلف مجبورم لیوان لیوان آب بخورم و اسید معده میاد بالا و بالا و بالاتر و وقتی به حلقم رسید تبدیل به سرفه می شه و دل و اندرونم رو به هم می ریزه و سرخ و سفید می شم و وقتی به حال مرگ افتادم، به خودم اجازۀ استفاده از شربت معده رو می دم و می خورم و تا ده نشمردم، خوب می شم.

سوم:
وقتی از هوای گرم به سرد و از هوای سرد به گرم وارد می شم. البته این مسئله به بارداری ربطی نداره و چند سالی هست دچارش شدم. خیلی سنگین نیست ولی وقتی این روزها بهش مبتلی می شم، همه مثل "روح سرگردان" بهم نگاه می کنن و شاید دلشونم برام بسوزه که تو جوونی دارم از دنیا دست می کشم. واسه خاطر آلودگی هوا و آنفولانزای کشندۀ این روزها.



پی نوشت:
دلم خیلی برای نی نی می سوزه.
یه وقتهایی حتی شرمنده ش میشم.
آخه دارم کجا میارمش؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۹
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی