آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: تسلیم :.

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ
به نام خدا
خسته شدم از نگرانی. هر روز حرص خوردن. این اتفاقاتی که برام افتادن رو می خوام به کل نادیده بگیرم و از خاطرم حذف کنم. می خوام بلند بشم و بزنم تو دهن هر چی استرس لعنتیه. پیرم رو در آورده دیگه مسئله بودن یا نبودن.
اصلاً می خوام بدونم که من چی کارم؟؟؟؟(شاید همه اینها اتفاقا افتاد تا به این نقطه برسم)
ندای اون وری می گه: "تو مادری و باید مواظبش باشی"
ولی ندای این وری می گه: "من نمی تونم مواظبش باشم و جفت دستهام رو بردم بالا و دیگه هم تحمل استرس اتفاقات عجیب رو ندارم و می خوام که تا روز آخر بارداری سر حال باشم و نی نیم حتی یک دونه انرژی منفی کوچیک رو هم احساس نکنه"




اعترافات مهم:
من هیچ قدرتی برای حل مسائل ندارم
دکترها هیچی حالیشون نمیشه
اینترنت احمقانه ترین مشاور آدمه
فقط خواست خداست که راه برنده است


شاید به نظر خیلی ها این جملات مسخره بیاد. ولی انقدر می گم تا به باورش برسم و این مسیر که تا انتهای انتهای انتهاش، همینطوری هست رو به خود خود خود خود خودش بسپرم...



پی نوشت:
اُف به مادراتون نگید دیگه، پدرشون در اومده تا به دنیا آوردنتون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
مریم صاد

نظرات  (۲)

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۹ کشک و بادمجون
منم کل بارداریم همش استرس بود. واقعا حسودیم میشد به اونایی که بیخیال و خونسرد این دوران رو طی میکردن. من کلا آدم همیشه دلواپسیم. چه اون موقع چه الان.اصلا انگار مادر شدن ینی دلواپسی ینی نگرانی...
پاسخ:
من هم استرسیم. ولی از اون شب مهم که همه چیزو سپردم، و واقعا به اجبار تسلیم شدم، هم حال خودم بهتره هم نی نی تحرک و رشدش بیشتر و تندتر شده.
خب کل دوران بارداری واقعا یه تجربه خیلی جدیده که در عین لذت بخش بودن پر از استرس هم هست.

من خدا رو شکر حاملگی بی دردسر و راحتی داشتم که واقعا کمک کرد که استرس کمی داشته باشم. امیدوارم برای تو هم همینجوری باشه.
بهترین چیز سپردن به خود خداست و البته دوری از هر چیز استرس زا.
پاسخ:
به کشکی گفتم، حالا که باهاش تکلیفم رو روشن کردم دیگه حل شده انگار. حال هر دومون خوب شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی