آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: زنان عشقی :.

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ب.ظ
به نام خدا
قبل از بارداری، حتی وقتی که ازدواج نکرده بودم، علاقه بسیار بسیار زیادی به خانمهای باردار داشتم. تو خیابون که می دیدمشون، مخصوصاً اگر رنگ به رخسار نداشتن و با بیچارگی راه می رفتن، دلم براشون ضعف می رفت و نیشم از این ور به اون ور باز می شد. اگر تو اتوبوس و مترو بودم بهشون جا می دادم و اگر مشکلی داشتن و کمکی از دستم بر می اومد، براشون انجام می دادم. برام نمادهای عشق روی زمین بودند.

http://previews.123rf.com/images/baldyrgan/baldyrgan1311/baldyrgan131100049/24158850-pregnant-woman-stylized-vector-symbol-Stock-Vector-pregnancy.jpg

دو سه هفته پیش که هوا آلوده بود، کارمم گیر بود، برای خرید بقیه کامواها، با بابا تصمیم گرفتیم با مترو بریم خرید. تا مترو  و تا کنار خط هم رفتیم. ولی متروی خط تازه احداث 3 بود و دیر می اومد و ایستگاه غلغله آدم بود.
کلاً در حالت عادی که با ماشین و حمایت همسر بیرون می رفتم، عذاب بودم، و اون روز احساس می کردم تا یک ایستگاه هم دوام نمیارم.
مشکل بزرگی هم داشتم، اینکه از لحاظ ظاهری، و هم به خاطر داشتن چادر، به هیچ وجه شبیه خانمهای بادار نیستم (هنوز هم. نی نی ولی سایز و وزرنش نورمال است). روم هم نمی شد برم به ملت بگم "خانم تورو خدا پاشو من دارم از حال می رم". و این شد که تصمیم گرفتیم برگردیم و اون روز خرید نرفتیم. و بابا شب با ماشین رفتن و کاموام رو خریدن و اومدن.
خلاصه حکایتی ست حکایت ما.


پی نوشت:
خیالم که از خریدها و پتوی نی نی راحت شد، حالا به شدت مشغول دوخت و دوز برای خونه و همسر هستم.
من عاشق زنانگی هستم. این هزار بار.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۳)

چه خوب که خوشحالی:))))))))
پاسخ:
الهی شکر.
منم عاشق زنانگی هستم :)
پاسخ:
آره میدونم.
تموم شدها. انقده خوشگل شد.

ای جان.

منم چون زمستون بود آخرای بار داریم و پانچو می‌پوشیدم، تا آخرین روز‌ها بعضی‌ همکارا هم حتا نمی‌دونستن باردارم، هی‌ میگفتن یه هوا چاق شدی چه بهت میاد.

ولی‌ از ماه ۷ یهو شکوفا شدم دیگه همه فهمیدن :)

 

پاسخ:
من که هنوز شکوفا نشدم.
یعنی فقط با لباس خونه معلومه یه چیزی تو دلمه.
در آخرین هفتۀ ماه هفتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی