آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دل دل :.

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

به نام خدا

یک ماه و نیم تا عید مونده، ما عیدمون امسال باید زودتر آغاز بشه. آخه نی نی تو راهیمون چیزی نمونده به دنیا بیاد. و من "عمه" می شم. برای همین باید خونه و زندگی مامانمم زودتر آماده بشه.

اما من،...

پریروز چندتا از دوستهام اومده بودن خونه مون، منم که در حال دوخت و دوز بودم و فقط همه چیز رو مرتب کردم، ولی خیلی خونه نا تمیز بود. راه می رفتم بهشون می گفتم:

بچه ها فلان جا کثیفه چون یک ماه و نیم بیشتر تا عید نمونده!


فقط می خندیدن. ولی امروز دیگه به قصد تمیز کردن خونه از خواب بیدار شدم. خیلی چندشم میشه. همسر از دو سه ماه قبل، مسئولیت کار سنگین "جارو کشیدن" رو به عهده گرفته و کارش رو هم به نحو احسنت انجام داده، حالا نوبت منه.


خلاصه دل تو دلم نیست برای عید (اونم عید امسال که عید راست راستیه به خاطر نبودن در عزا). برای تغییرات. برای تمیزی و بو شیشه پاک کن و شامپو فرش. برای نو شدن. برای بهار.


http://img.parscloob.com/data/media/403/469845FF181.jpg



پی نوشت:

اصلاً سراغ تقویم نمی رم، ببینم امسال هم همسر سر سال تحویل شیفت هست یا نه.

از الآن چرا برا خودم ناراحتی بتراشم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
مریم صاد

نظرات  (۲)

وای به‌‌‌ به‌‌‌، چه خوب که کلی‌ نی‌نی پشت هم میان 

کلی‌ ساله نو با برکت تر می‌شه.

امیدوارم همسر شیفت نباشن. 

پاسخ:
هست..........
:|
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۴ کشک و بادمجون
خیلی دلم میخواد امسال حال و هوای عید رو بیارم تو خونه.مثه اون وقتا که بچه بودیم و مامان با خودش بوی عید رو میاورد. مامان بودن خیلی هنره ها :)     امیدوارم نقشه هام خراب نشه.
پاسخ:
تو می تونی. 3>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی