آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: مادر سادات :.

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

به نام خدا

بعد از یه عالمه وقت اینترنت نداشتن ولع نوشتن رهام نمی کنه.

اسم دخترمون انتخاب شد. و اعلام شد. و نحوۀ انتخابش هنوز ثبت نشده که الآن می شه.


***

دخترم یک دختر عمو داره به اسم "نرگس سادات". و همه هم "نرگس سادات" صداش می کنن. و من کیف می کنم از این جاریم که سیادت رو تو اسم بچه هاش جا داده.

به دلیل دِین زیادی که مخصوصاً بعد از ازدواج با این خاندان، به مادر سادات حضرت زهرا "سلام الله علیها" احساس می کردم، دلم می خواست حالا خود اسم نه، ولی از اسامی ایشون انتخاب کنم.

همسر از من سخت پذیرتر بود. دو سه تا اسم و دلایلم رو پیش روش گذاشتم و گفتم بین اینها انتخاب کن. مثلاً من از اسمی که داخلش "ث" باشه خیلی خوشم می اومد ولی باباش نپذیرفت. و از اسامی خاص و تک سیلابی و کم حرف هم خوشم می اومد که بلاخره با دلایلی که آوردم، راضی شد.

اسم نرگس هم اسم گل هست هم ذهن رو به سمت مادر حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می بره.

اسم خودم هم اسم گل هست هم ذهن رو به سمت مادر حضرت مسیح (علیه السلام) می بره.

اسم دخترمون رو "یاس سادات" گذاشتیم.


نhttp://shiagraphics.ir/fa/wp-content/uploads/2014/06/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B6%DB%B0%DB%B1_%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B4%DB%B4%DB%B7-200x200.jpg



پی نوشت:

1. یادمه سر پیشنهاد اسم به کشکی، گفتم اسم دختر طبیعتی(پونه، بهار؛ شکوفه، باران، بنفشه و ...)، اسم پسر اسم ائمه.

2. با وجودی که سونوگرافیست خوب و مهربونمون با یقین دخترمون رو دختر اعلام کرد، هنوز ته دلم می ترسم. تقریباً کل وسایلش صورتی شده....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
مریم صاد

نظرات  (۴)

نه خیرمممممممم کی گفته صورتی شده. چهار تیکه صوتی داره و به همون اندازه هم زنگهای دیگه داره. "یاس سادات" خاله مثل مامان و خاله ش یه دخمل لنگی لنگیه :))))))
بسیار منتظرتیم خاله جون. زودی باش... دختردایی داره میاد هااا. پشت دره تقریبا ;))

عزیز دلم

چه اسم زیبایی‌ امیدوارم نامدار و سلامت باشه همیشه این دختر گلمون

یکی‌ از اسمهای دختری که من واقعا دوست دارم یاس هست. خیلی‌ زیبا، خوش آهنگ و دخترونست 

 

پاسخ:
:)
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۰ کشک و بادمجون
انتخاب خیلی خوبیه. یاس اسم قشنگیه. ایشالا مبارکش باشه..... الان یادم اومد چقد سر اسم دخترونه درگیر بودم.( حالا یه چی بگم ؛ دوباره باردارم :دی و اگه دختر باشه دوباره چقد باید دنبال اسم بگردم)       خودم هنوز باورم نمیشه یه بچه دیگه ولی دیگه اومده و ذوقشم با خودش آورده ؛-)
پاسخ:
واقعاً؟
خدای من.
مبارک باشه.
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۳:۱۴ کشک و بادمجون
آره  :دی     خب من از اولم دوتا رو میخواستم و خب وقتی آدم تو ازدواج کردن تنبلی کنه و یه خرده دیر ازدواج کنه دیگه مجبوره یه سختیایی رو تحمل کنه.بهرحال یه جوجوی دیگه داره جون میگیره تو تنم. هرچند این یکی بی دردسر نیست و از همین الان داره سرناسازگاری میذاره.فقط امیدوارم کارم به استراحت مطلق و این چیزا نرسه.....؛-))
پاسخ:
واقعیتش من اول برات غصه خوردم، به خاطر فاصلۀ کمشون، ولی به همین که فکر کردم گفتم عب نداره به قول مامانم سختی ها هم یه سره می شه.
من و داداشم شش ماه با هم فاصله مون بود. برای من که بزرگتر بودم و مامانم، سخت بود ولی زود گذشت و بزرگتر که شدیم همش پشت هم بودیم. محافظ هم بودیم. همه چیزمون حتی مامان و بابا شدنمونم با همه. :)

خوش قدم باشه و ان شاء الله به راحتی و خوشی سپری بشه.
دعا گوئیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی