آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: عمومی :.

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

به نام خدا

تنم درد می کنه برای خونه تکونی.

منتظرم فسقل داداش خان به دنیا بیاد بعد شروع کنم.

این تاریخ، هم ویزیت بعدی دکترم هست. هم چیزی دیگه تا عید نمونده. هم یکی از چشم انتظاریامون تموم می شه. (ذوق دارم براش خیلی)

من و همسر هم که فرز هستیم زود خونه تکونیمون تموم می شه. اگه الان شروع کنیم  کلی از نویی خونه می گذره تا عید و من اینو دوست ندارم.

و همینطوری خودم رو به زمین چسبوندم که پا نشم و کار نکنم. البته که نمی تونم.

همین.



پی نوشت:

دارم نقشه می کشم ببینم می تونم همسر رو راضی کنم عید هم یه ور نزدیک بریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
مریم صاد

نظرات  (۵)

الهی نقشه هات نتیجه بده و بالایی هاتون هم به راه راست بیان و یه راهی نزدیک برن (بریم)  ;)
پاسخ:
 اره تا حالا با هم نرفتیم
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۲ کشک و بادمجون
منم دلم خونه تکونی میخواد و البته که نمیشه....
پاسخ:
با کارگر هم نمیشه؟
من که رو کمک همسر حساب کردم. وگرنه که هیچ...
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۹ کشک و بادمجون
امروز با کارگرمون صحبت کردم قرار شد بیاد. دوس داشتم یه سری کارا رو خودم انجام بدم که نمیشه دیگه. همسر محترم اصولا آخرسال اینقد سرش شلوغه که وقتش به ما نمیرسه دیگه .
پاسخ:
بازم بهتر از هیچیه. ‌خوبیش اینه که گذراست.

این بوی عید و هالو‌ هواش آسان یچیزیه که عدم و از خود بی‌ خود می‌کنه

امیدوارم همونجور که میخی‌ بشه. جانم زیاد از تهران دور نشی‌ بهتره. ماه‌های آخر هر لحظه ممکنه نی‌نی تصمیم بگیر بیاد.

پاسخ:
آره برای همین می گم یه ور نزدیک. کلاً سفرمون دو روز هم بیشتر نمی تونه باشه. به خاطر شیفتهای همسر. تازه اگر بریم.
و هر سال برای تو که پاییز رو با ما آغاز می کنی، دلم می سوزه.
تو بهار خودتون خونه تکونی می کنی؟ کلاً برنامه ات با ایران هماهنگه یا بر اساس طبیعت پیش می ری؟ فکر کن بعد از اینهمه سال برام این سوال پیش اومده.


سیمینی تو بلاگ نمی شه متن ِ نظر رو تصحیح کرد. تلاش کردم.

شرمنده این فونت فارسی من گاهی قاط می‌زنه این جوری می‌شه.

من مراسم ایرانی‌ مثل عید و اینا رو با فصل‌های ایرانی‌ میرم جلو.

اینه که عید ما می‌شه اوایل پاییز اینجا. 

پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی