آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: من :.

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

به نام خدا

اصا میدونی چیه؟ 

همه خوبن. همه مهربونن. همه دوستم دارن. همه چیز خوب و روونه. اما من حالم خوب نیست. نیست. چقدرم...

:(



پی نوشت:

دلم برای یاس میسوزه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
مریم صاد

نظرات  (۳)

۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۰ آبجی خانوم
امشب یکی از اونایی که نگرانشونم یاس بانوی شماست :(
دختر شجاعت نترسیده که
پاسخ:
چه مهربونی شما. :)
نه خداروشکر تو خونه مون صدای زیادی نمی اومد. مشغول شیرینی پزی بودم. ؛)
دختر شجاع رو خوب اومدی. دخترم خاااانمه.
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۰۲ کشک و بادمجون
چرا ؟ نکنه تو هم گاهی مثه من فک میکنی عمه ها و عموهای نامهربونی داره دخترکت ؟ نه ، ایشالا که نداره....
پاسخ:
دخترکم که هنوز به دنیا نیومده بفهمم.
نچ. یه چیز دیگه. :(
به زودی زود یاس دنیا میاد و میشه آروم جونت ایشالا.
پاسخ:
یعنی میشه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی