آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: هفته های خاص :.

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

به نام خدا

"پا به ماه" عنوان جدیدی هست که روی دوشم حمل می کنم.

با ورود به ماه آخر، دردهایی که قدیمی ها بهش می گفتن "ماه درد" م شروع شده. دیروز از ساعت 5 بعد از ظهر تا 5 صبح درد ریتمیک داشتم. انقدر که فکر می کردم داره به دنیا میاد.



اون به کنار، صبح یاس سادات هم تکون نمی خورد. بعد تماس با مامای فامیل متوجه شدم که این انقباضات برای آماده کردن من و یاس برای روز زایمان هست و یکی دو بار دیگه هم با این وسعت تجربه خواهم کرد. مابقی دردهام تا روز زایمان کمتر و کوتاه تر خواهد بود.

بی حرکتی یاس هم ماجراش مثل یه ماساژ شدید روی آدم هست که آدم رو از حال می اندازه.

بی حال و خسته اش کرده بود و تو این زمان در حال استراحت و بدست آوردن قوای جسمانی تحلیل رفته ش بوده.

ولی با این حال گفتن پیش ماما برم و صدای قلبش رو بشنوم. وسط تعطیلات هیچ جا نتونستم پیدا کنم و آخرش تو یه بیمارستان عمومی نزدیک خونه که مخصوص زنان و زایمان هست(مسلمون نشنوه کافر نبینه)، رفتم و علاوه بر شنیدن صدای قلبش، اکو هم گرفتم که بلافاصله با نصب دستگاه اکو چنان حرکتهایی می کرد که بیا و ببین.

ولی بیشتر به خاطر درد وحشتناکی که تا صبح کشیدم، ترسیده بودم. که خداروشکر مشکلی نبود.

از وقتی هم اومدم خونه دوباره به فعالیتهای مفرحش داره ادامه می ده.

تا این بچه به دنیا بیاد....


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۹
مریم صاد

نظرات  (۳)

:)
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۱۰ کشک و بادمجون
سلام. سال نو مبارک . ایشالا که این ماه آخری هم به خیرو خوبی تموم بشه و بری که یه زندگی جدید و متفاوت سه نفره رو شروع کنی . فقط از من به تو نصیحت این آخرین فرصتهای باقی مونده رو فقط بخواب و استراحت کن .فقط بخواب ؛-)
پاسخ:
آره همه بهم می گن. کلاً خواب و بی حالیم هم زیاد شده. ناخواسته.
به سلامتی دیگه آخراشه

این فشارها و دردها طبیعیه ولی خوب کاری کردی رفتی دکتر
هر لحظه ممکنه یاس هوس کنه که تشریف بیاره 
ساک به دست باید آماده باشید
بوس به هر دوتاتون 
پاسخ:
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی