آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: میان سالی؟ :.

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

به نام خدا

تولد امسالم رو در دو هفتگی یاس سادات جشن گرفتیم.


http://axgig.com/images/96177499007068321474.jpg


روزی که 40 هفتگیش کامل میشد و آخرین فرصتش برای به دنیا اومدن بود.

با اینکه صبح هدیه خوبی از خدا گرفتم، ولی بقیه روزم خسته و نالان بودم. روز خوبی رو سپری نکردم.

نوسانات مادری طعم زندگی رو برام متفاوت می کنه.


امسال همسر هم سالگرد ازدواج و هم تولدم رو طوری که دوست داشتم برگزار کرد و سورپرایز بخش اصلی ماجراش بود.

و من عاشق ترم هر دم...



پی نوشت:

  1. پستهای اخیر همه به همراه یاس سادات و با گوشی تلفن همراه، داره فرستاده میشه. یا دارم میخوابونمش یا غذا میخوره.  D:
  2. به دهه 30 میگن میان سالی؟ ولی من هنوز خیلی جوونماااا.
  3. 31 ساااااااال؟!؟!؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
مریم صاد

نظرات  (۴)

تولدتون مبارک
تازه اول جوونیه... کو تا میانسالی؟!!
:))
پاسخ:
ممنون.
جوونی به دله. رلن حووته هنوز الهی شکر :)
فکر می‌کنم ۴۰ سال به بعد میانسالی محسوب بشه.
پاسخ:
:)

اولین تولد ۳ نفریتون کلی‌ مبارک

نگوو هنوز کلی‌ جوونی‌. واقعا مهم دل که خدارو شکر دلت همیشه جوون و پر انرژیه.

پاسخ:
مچکرم. :)
۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۴ کشک و بادمجون
تولدت مبارک. سی و یک که چیزی نیست. آدم پنجاه و یک سالشم بشه بازم جوونه ؛-)  ایشالا یه سال پراز قشنگیها و شادیها در انتظارت باشه.
پاسخ:
انشاالله. ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی