آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: این روزها که می گذرد شادم :.

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ
به نام خدا
امروز یاس سادات سه هفته ای شد.
بیست و یک روزه.
از هجده روزگیش، بعد از سپری کردن روزهای ناراحت کننده به خاطر نابلدی، بلاخره اجاق و چراغ خونه مون روشن شد و سوار زندگی شدیم.
همسر برخلاف تلاشهای زیاد، نتونسته برای روزهای بیکاریش، کار مورد نظرش رو دست بگیره، و من شاکرم خیلی، بودنش تو خونه خیلی کمک هست بهم و روابط سه تایی مون خانوادگی تر شده.


https://media2.wnyc.org/i/620/372/c/80/photologue/photos/3683425170_654eb7223a_b.jpg

حساسیتم همچنان وجود داره. حرفها و حدیثها رو چندین برابر واقعیتشون می کنم و ازشون ناراحت می شم. یکی از مسائل، "شیر خشک".
با نظر پزشک، بچه ام مقدار زیادی از غذاش شیر خشک شد، بالاجبار، نمی شد بیش از این تو این وزن پایین باقی بمونه. چیزی تا یک ماهگیش نمونده و هنوز به وزن تولدش نرسیده. فعلاً که با شیر خشک تونستم چند گرمی وزنش رو ببرم بالا. خدا کمک کنه که بیش از وزن تولدش بشه تا 29 اردیبهشت.
هر روز هنوز داریم یه چیز جدید یاد می گیریم و یاس بنده خدا شده موضع تمرینات ما برای بچه داری.
همین.



پی نوشت:
یاس سادات مشکل کولیک و روده هم نداشت، فقط گرسنه بود و من کم شیر.....................

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۱۹
مریم صاد

نظرات  (۲)

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۳۰ کشک و بادمجون
یه کپسولی بود از داروخونه میگرفتم به اسم شیرافزا. البته رو  من تاثیر چندانی نداشت ولی خیلیا رو دیدم که استفاده کردن و راضی بودن. چندماه اول بنا به تجویز دکتر و چون معده ی خیلی حساسی داشت مارال بهش شیرخشک آپتامیل pdf میدادم.وزن گیریش خیلی خوب بود. البته این شیرخشک درواقع برای بچه های نارسه برای وزن گیری و بخاطر حساس بودن زیادشون. ولی دکتر به من پیشنهادکرد و خداییش خیلی خوب بود.
پاسخ:
یه سری آدمها هستن کلاً شیرشون خوبه، ژنتیکی خوبه. اون چیزها افزایش شیرشون رو بهتر می کنه. ولی من همینطوریش مثکه وضعم مناسب نیست.
از این چیزها زیاد می خورم. ولی خب دیگه سپر انداختم. خیلی تلاش کردم. ولی نشد. کارهام رو ادامه می دم. شیر دادن و مک زدن یاس رو هم ادامه می دم ولی بیشتر اوقات شیر خودم سیرش نمی کنه و بعدش باید شیرخشک بدم.
شیر خشک نان که فعلاً برای ما جواب داده. الحمدلله هر روز وزنش می کنم، رَوَندش خوبه.

ای جانم به یاس که شده ۲۱ روزه.

میدونم سخته نشنیده گرفتن بعضی‌ حرفا، ولی‌ این یادت باشه که در هر حالی‌ یه سری ادامها هستن که وظیفه خودشون میدونن اظهار نظر بیخود کنن

اگه شیر هم زیاد داشتی‌ دور از جونت مثل من بهت میگفتن گاو شیر ه‌‌‌ والااا

کاری رو بکن که برای یاس بهترینه. شیر خشک هم ایشالا کمک می‌کنه که به وزن مورد نظر برسه. بچه گشنه باشه بهتره یا با شیره خشک بشه سیرش کرد و آرومش کرد. 

اعصاب نمیذارن واسه آدم بعضیا 

پاسخ:
شما دو تا خیلی خوب من رو می فهمید.
تو و کشکی.
علت حضور فقط شما دوتا از وبلاگ قبلی هم همینه.
ممنونم که دل به دلم می دید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی