آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: آرام ش :.

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

به نام خدا

از شبهای سخت نمی گم. ولی یکی از شبهای خیلی خیلی خوب با یاس سادات رو می نویسم چون می خوام یادم بمونه. من همش می ترسم روزهام رو فراموش کنم. من از روزی که خاطرات و حالات و حرکات یاس سادات رو فراموش کنم می ترسم....:

.

.

.


بعد از شبهایی که با صدای جارو برقی و سشوار و شیر آب هم نمی شد یاس سادات رو (و شاید بشه گفت خودمون رو) آروم کرد و تا اذان صبح صدای جیغهاش رو شنیده بودیم و آخرش هر سه با هم غش کرده بودیم... شاید بشه گفت اولین شب آرامش بود اون شب. 

.
.
.

نرجس یادم داد چطور آروم بشم تا یاس سادات هم تو آغوشم آروم بگیره. آرومش کردم و شیر خودم رو خورد و بین خودمون تو تخت تااااااااا صبح خوابید. این بین من که با کوچکترین صداش از خواب می پریدم، می دیدم بیدار شده و به من و باباش نگاه می کنه و از اینکه بین ما هست احساس آرامش می کنه (و گردنش رو اون طوری که دیگه اجرا نمی کنه تکون می داد) و باز خوابش می بره. بدون خونریزی و جنگ و شکنجه. با آرامش کامل.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
مریم صاد

نظرات  (۳)

سلام

خدا براتون نگهش داره..

پدر و مادرها هستند و بچه ها و شب بیداری هااا.. یعنی من که دوروبرم خیلی دیدم اینو.. :)

یکی از نزدیکان ما بود که بچشون بخاطر مشکل گوارشی، شبا خیلی سخت خوابش میبرد و مدام گریه میکرد.. این بندگان خدا شب مثلا ساعت 12 میرفتن با ماشین بیرون دور میزدن و اینور و اونور تا اون بچه خوابش ببره..


پاسخ:
کتشکرم.
ما اون شبها مشکلمون فقط نا بلدی بود. الآن شکر خدا قابل کنترل تر شده شرایط.
الهی خاله قربونش برهههههه
پاسخ:
خدا نکنهههههههه

روز به روز این شب‌ها و روز‌های با آرامش بیشتر می‌شه حالا.

قلق هم دستتون میاد. خودتون که آرامش داشته باشید و هل نشید یأس هم آروم می‌شه.

همینه که میگن آدم با بچه دار شدن دوباره و به طرز خیلی‌ جدی رشد می‌کنه

پاسخ:
همه حرفات لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی