آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: روز 50 م :.

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ب.ظ

به نام خدا

امروز در آستانه 50(49) روزگی یاس سادات، بردیمش پیش متخصص. یکهوئی یه عالمه عارضه از خودش بروز داده بود که هر چی تو اینترنت سرچ کردیم، چیزهای وحشتناک ازشون نوشته بودن.

دکتر خیلی ریلکس بود. یه کروات صورتی- طوسی هم زده بود که روی روپوش سفید مثل برفش، خودنمایی میکرد.

خیلی عادی حرفهامون رو شنید و یاس رو معاینه کرد و یه قطره داد برای ریفلاکسش. شیرخشکش رو عوض کرد و یه قطره ضد عفونی کننده چشم هم داد. این شد پایان اونهمه ترس که اینترنت به ما داده بود.


http://photos.gograph.com/thumbs/CSP/CSP860/k28487975.jpg




پی نوشت:

تو بارداری نوشته بودم که لعنت بر اطلاعات ناقص اینترنت؟

حالا میگم بیش باد...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
مریم صاد

نظرات  (۴)

۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۰ آبجی خانوم
الهی
چی کشیدی
واقعا بی مقدمه یهو آدم رو میترسونن
پاسخ:
ئوهوم...
ولی دعا کنین بهتر بشه. فعلاً که 50-50 شده حالش.
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۴ کشک و بادمجون
دکتر مارالم خیلی خونسرده. یه آرامشی داره که آروم میکنه آدمو..برای ریفلکس مارال یادمه شیرخشک  AR (آنتی رفلکس) داد بهش. خیلی خیلی موثر بود
پاسخ:
به من چندتا پیشنهاد داد، ولی ببلاک که همین AR هست، رو فقط پیدا کردم.
ژله ای بودنش رو یاس اصلاً دوست نداره. با عذاب می خوره. آخرهاش دیگه کاملاً بسته می شه با کاپ بهش می خورونم. حتماً هم بعدش باید شیر خودم رو بهش بدم وگرنه دهنش می چسبه به هم.

کلا بچه اوله و هیچی‌ آدم نمیدونه اینه که سر هر چیزی نگران میشی‌ زود.حق هم داری. ولی‌ سر جدّت گوگل نکن هیچیو چون بجز دلم غشه هیچی‌ نداره.

صاف برو پیش دکتر که خیالت راحت بشه.(البته خیلی‌ زیاد هم نرو که مثل من بشی‌ و دکتر قدغن کنه بیشتر از ماهی‌ ۱ بار منشی‌ بهت وقت نده!!!)

پاسخ:
:))
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۳۹ کشک و بادمجون
منم ب بلاک ARمیدادم. اینو باید خیلی هم بزنی تا کاملا حل شه. سه چار دقیقه حتی. اونم با شدت . ولی مشکلشونو حل میکنه. البته بسته به ذایقه بچه هم هست.
پاسخ:
الحمدلله مشکلش حل شده تا حد زیاد. ولی مجبور شدم یه شیشه شیر دیگه براش بردارم و سوراخش رو با قیچی گشاد کنم. مثل فرنی میشد. بچم زجر میکشید بخوره. 
پس زیادتر بزنم? همش کف میشه که!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی