آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: سرزمین دوستی :.

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ق.ظ
به نام خدا
این چند وقته، سرزمین تخریب شده "دوستی"م هی و هی و هی داره ترمیم و ترمیم و ترمیم تر میشه.



همه اش هم به یمن ورود یاس سادات.

دیروز آتنا، دوست و همکلاسی و همخونه زمان کارشناسیم اومد. دیگه نرسید به اون بغل کردن هایی که به خاطرش اومده بود. یاس رو جای من بغل می کرد برای آروم شدن.
خیلی دعاش می کنم...

هفته پیش هم یکی از بچه های جهادی که خیلی بهم ابراز لطف می کنه و من احساس می کردم اگر به محبتهاش پاسخ مثبت ندم، خر هستم، اومد. با پسرش. ساده برگزار کردم. وقت نداشتم بیشتر از اون. با یه زرشک پلو مرغ و سالاد و شیرینی هایی که عید پخته بودم و فریز کرده بودم.
وقتی رفتن، حس کردم چقدر انرژیم مثبته و بهم خوش گذشته. از اونجایی که از مشتری های پرو پا قرص وبلاگمم بود، فکر می کردم، اگر اندازه ای که الآن من رو می شناسه، اون موقع می شناخت، انقدر تو جهادی اذیت می شدم؟؟؟؟

بچه های کاردانی هم که با اسمس لطفشون رو می رسونن.

آتنا دیروز عکسش رو با یاس گذاشته بوده تو یه گروهی که یه عالمه دوست مشترکمون بعد از فیس بوک، ایجاد کرده بودن. تا آخرهای شب کامنتهای بچه ها رو می فرستاد. همه لطف و محبت.
یه حال خوبی بودم.



لطفاً انیمیشن سینمایی Inside Out که دوبله خوب فارسی هم داره رو ببینید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
مریم صاد

نظرات  (۲)

به‌‌‌ به‌‌‌ چه خوب.

تو لیست چیزایی که حتما باید ببینم این "inside out" هم هست.

تازه منم یه خبرایی دارم بابت دید و بازدید و اینا که بعدا میگم.

پاسخ:
داری میای ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله دارم میام. البته نه به این زودی ها ، زمستون. ولی از حالا ذوق میکنم.
به یاس بگو منتظر باشه، یکی میخواد بیاد که از اون سر دنیا دلش برای دیدن و بغل کردنت ضعف میره.
پاسخ:
یاس و مامانش از همین حالا بغلهاشون رو آماده کردن تا تو بدویی بیای.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی