آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بحران :.

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ
به نام خدا
یک بحران شدید برای خانواده اتفاق افتاده.
روزی که مامان باید پایان نامه رو به دانشگاه می رسوند برای گرفتن وقت دفاع، در حال نوشتن مقدمه، یک اشتباه در کپی پیست، تمام پایان نامه اش رو پروند. به قول خودش زحمت جمعیمون و خون جگر خوردن شبانه روز 5 ماهش.
مهندس خونه، همسر برادرم، یک روز تمام از هر راهی که ممکن باشه رفت ولی لپ تاپ هم سر ناسازگاری برداشت. هیچ "بک آپ"ی نگرفته. هیچ "اتو سیو"ی عمل نکرده. یک وضعی...
تو 5 فصل، تونستیم 4 فصل رو نجات بدیم.
یک فصل و مهم ترین فصل باقی مونده، که باید "نگارش" بشه.
همه لپ تاپ به دست اومدیم بالا و مشغولیم.
مشغول مبارزه با بحران.






پی نوشت:
من یه سوال دارم.
فن آوری اومده کار آدم رو راحت تر کنه یا ........ ؟؟؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
مریم صاد

نظرات  (۵)

واو... چه فاجعه ای :((
موفق باشین 

فناوری ی جاهایی دردسرتو بیسترمیکنه
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۳ کشک و بادمجون
خدای من . وحشتناکه. باز خدا رو شکر بیشترش رو نجات دادین. به تکنولوژی نمیشه اعتماد کرد.من همیشه نگران عکسا و فیلما و نوشته هاییم که تو گوشی و کامپیوترم دارم. فقط تو یه لحظه میتونه تمام خاطره هات به باد بره.
پاسخ:
دردشو کشیدم...
برای پایان نامه کارشناسیم یه عکسهای خوب و حرفه ای از کرمان گرفته بودم بیا و ببین... ویروس خوردشووووون. همه شون رو...
فقط عکسهایی که تو کارهام استفاده شون کردم باقی مونده...اونم نه عکس خام. داخل کار با رزولوشن پایین تر...

وای خیلیییی وحشتناکه. من به سرم اومده یه بار.

بازم خدا رو شکر که بیشترش نجات پیدا کرد.خوبه که شما‌ها هستید برای کمک.

بعضی‌ وقتا واقعا تکنولوژی به جای کمک می‌شه درد سر.

من همیشه نگران عکس‌ها و فایل هایی که تو هارد درایو نگاه داشتیم هستم.میدونم میتونه تو یه ثانیه همش نبود بشه.حیفه اون آلبوم‌های عکس قدیمی‌ واقعا.

پاسخ:
:|
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۶ فاطمه غلامی
جا داره بپرسیم
فن آوری یا دق آوری ؟
:/
پاسخ:
هوووووووففففففف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی