آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: اخمو :.

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

به نام خدا

نمی دونم این چه فرهنگیه ما داریم.
مثلاً وقتی می ریم یه جای با کلاس، اقتضاش اینه که اخم کنیم و به لبخند دیگران جواب اخم بدیم؟؟؟




اینو هم تو "مهر و ماه" تجربه کردم. هم تو هتل شیراز با همسفرها.

بعد وقتی اینهمه شگفتی وجود داره، از دیدنش ذوق نکنیم و مثل آدمهای هزار بار دیده با این چیزها برخورد کنیم؟؟؟ در صورتی که امام زاده حسن هم اون ور تر نرفتیم؟؟؟

والا. آدم نمی دونه چرا مردم انقدر بد اخلاق و اخموئن.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰
مریم صاد

نظرات  (۱)

یکی از چیزایی که واقعا منو اذیت میکرد همین بود
اونم من که کلا وقتی دارم کیف میکنم و لذت میبرم عمرا بتونم خودمو کنترل کنم
پاسخ:
عشقی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی