آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: قرآن :.

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ب.ظ
به نام خدا
در زمان بارداری، وقتی داشتم اون پتو رو برای یاس می بافتم، بیشتر وقتها، شبها ساعت 12 تا 1 از شبکه چهار یک جزء قرآن رو می شنیدم. بیشتر، وقتهایی که دورۀ قاری آقای امام جمعه بود رو شنیده بودم.
امروز سر ظهر، با یاس سادات داشتم بازی می کردم که شبکه سه قرآن پخش کرد. یاس سادات میخ تلویزیون شده بود و گوش می داد. رفتم زیرش رو خوندم دیدم، قاری، آقای امام جمعه هستن. یاس سادات شناخته بود؟
اوایل به دنیا اومدنش هم، وقتی که شبها بی خواب بود، با همسر حرف می زدیم و قرآن روشن بود، دیدیم یاس خوابیده و با صدق الله العلی العظیم، دوباره بیدار شد. قرآن آرومش کرده بود. 
توی ماه رمضان هم آرامش بیشتری داشت. 
نهادش قرآن رو بیشتر می پسنده. این رو من می گم که هم موسیقی تو خونه مون روشن می شه هم قرآن. آرامش رو با قرآن داره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۱
مریم صاد

نظرات  (۲)

خیلی دلم میخواد اسم دخترمو بذارم یاس
خوبه؟
راحت میشه صداش کرد؟
خیلی دلم میخواد محترم و مؤدب و قرآنی بشه


http://daynasor.ir/
پاسخ:
اینجا که ما بیشتر وقتها یاس سادات صداش می کنیم. ولی در غیر اون صورت یه پسوند یا پیشوندی استفاده میشه.
یاس جون. یاسی. یاس ناس. یاس من. یاس خانم. 
میطلبه باهاش با عشق بیشتری حرف بزنن.
هر کی شنیده کلی ذوق کرده. یکی دوتا ری اکشن بد داشتم که اصلا مهم نیست.

انشاالله که میشه. برای دختر ما هم دعا کنین.

ای جان، برای منم خیلی‌ کاربرد داشت موسیقی هایی که زمان برداری گوش می‌کردم. وقتی‌ پسری دنیا اومد همونها کلی‌ بهش آرامش میدادن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی