آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: اجتماعی :.

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ب.ظ
به نام خدا
امان از این شبکه های اجتماعی که تمام زندگی من یکی رو تحت الشعاع خودش قرار داده.
به دیدن فیلمهای آشپزی، و آموزش آرایش، علاقه دارم و تو اینستاگرام و تلگرام دنبالشون می کنم. 
یه روز نشسته بودم چایی صبحانه م رو هم می زدم و  یه کف کوچولو هم با حرکتی که با قاشق به چای داده بودم، دایره ساخته بود وسط استکان. و من خیره مونده بودم بهش تا دانلود بشه و عکسش رو ببینم....
هر وقت هم روی کابینت دارم غذا درست می کنم، یا روی تخته گوشت مواد رو خرد می کنم و آماده می کنم، چون فقط دستهام رو می بینم، فکر می کنم دارم آموزش اشپزی می بینم. مخصوصاً که کلاً حرکات من سریع هست، کاملاً شبیه سازی می شه.
وقت آرایش هم همینطور. مخصوصاً وقتی دارم کرم پودر و پنکک می زنم. وااای دیگه خود خود خودشم. و وقتی حواسم جمع می شه روی زمین غلت می زنم از خنده...


اصاً یه وضی مانند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
مریم صاد

نظرات  (۱)

وای محشر بود این.

یه دونه‌ای به خدا 

((:

پاسخ:
به خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی