آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: عمود به عمود ... :.

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ
به نام خدا
امسال دوتایی با هم رفتن. با چندتا راه و کار بلد.
پارسال نرجس باهاشون رفته بود و سختی هایی که بابا کشیده بود، رو نکشیده بود. برای همین امسال همسفر شدن.
رادیوی خونۀ ما دائم رو 95.5 هست. تلویزیونمون هم رو شبکه 3. 
عمود به عمود دلم رو راهی می کنم و به این فکر می کنم، آیا روزی من هم لایق رفتن می شم؟








پی نوشت:
مسافرت که بودم، رفتن. 
یعنی آخرین دیدارمون به 13 آبان برمیگرده و امروز 18 آبان بود.
بدجوری دلتنگشون شدم...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
مریم صاد

نظرات  (۲)

۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۳ فاطمه غلامی
خوشا بحال همه اونایی که دعوت شدن
ان شاالله نصیب ما ارزومندا هم بشه :(
پاسخ:
الهی امیییین
نمیدونم کی‌ رفته و کجا رفته ولی‌ خدا به همراه‌شون و سفرشون به سلامت.
پاسخ:
نوشتم که! نرجس و بابا پیاده روی اربعین رفتن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی