آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: ته ته دنیایی :.

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ

به نام خدا

عزیز من!

بعد از اینهمه سال، و اینهمه اتفاق، دو ساعت زمانی بسیار کمی بود برای با هم بودن. 

تو، آرشیوی از وقایع 12 سال گذشته زندگی من هستی که با تمامشان مثل من خاطره داری. خاطرات دور. خاطرات پلاسیده و شاید پوسیده. اما "خاطره"، که برای ما بچه های Olden Time بسیـــــــــــــــــار با ارزش هستند و چشیدنی.

چقدر حرفهای نا گفته و نصفه و نیمه باقی ماند که تا ساعتها بعد از رفتنت در موردشان فکر می کردم که "اِ اینو تا تهش نگفتم." " اِ نفهمیدم این چی شد که می گفت".

چه خوب بود دیدنت. نگاه کردن به چشمهایت وقتی که حرف می زدی. چشم و گوش بودنت وقتی حرف می زدم. و ... افتخار کردنهایم به داشتن دوستی مثل تو. 

هووووم. چه دوست داشتنی هستی تو. خدا برایم. برای مادر و پدرت. برای پارسا. برای همسر مهربانت حفظت کند.

دوستت دارم نازنین سیمین دنیای ِ ته. سیمین ِ ته نشین شده. سیمین ِ دور نشین. سیمین ِ نزدیک در قلبم. و ممنون که برایم وقت گذاشتی در این فشردگی زمانت. و حالا من سرزمین دوستیم از تمام سرزمینهای درونم بزرگ ترند و زیباتر. دل بقیه سرزمینهایم آب.







لطفاً Inside Out  رو ببینید.



پی نوشت:

مهمون داشتم. چه مهمونی!

سیمین نازنینم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۷
مریم صاد

نظرات  (۳)

سلام سیمین جان
منم از دیدنت بی نهایت خوشحال شدم. اینکه یکی از آدمها مهم قلب مریم رو دیدم و باهم زمان خوشی رو گذروندیم، خیلی خوشحالم خییییییییییییلیییی...
ممنونم که خاطره ی خوب امروز رو برای هممون ساختی.
منم دوستت دارم اردیبهشتیِ ته نشین شده ;))

نمیتونم تو لغت بیارم که چقدر از دیدن خودت، یاس سادات عزیزه دلم و نرجس نازنین کیف کردم.

چقدر دلم می‌خواست تا آخر شب بمونم پیشتون و چقدر دل کندن و رفتن برام سخت بود، ولی‌ امان از وقته کم.

میدونم که میدونی‌ جات همیشه توی قلبمه و بهم نزدیکی‌ حتا این ته ته دنیا.

بابت همهٔ معهمون نوازیت ممنون، بابت همهٔ خاطرات خوبی‌ که برام سختی‌ ممنون.

مرسی‌ که هستی‌، بودنت برام یه دنیاست.


نمیتونم تو لغت بیارم که چقدر از دیدن خودت، یاس سادات عزیزه دلم و نرجس نازنین کیف کردم.

چقدر دلم می‌خواست تا آخر شب بمونم پیشتون و چقدر دل کندن و رفتن برام سخت بود، ولی‌ امان از وقته کم.

میدونم که میدونی‌ جات همیشه توی قلبمه و بهم نزدیکی‌ حتا این ته ته دنیا.

بابت همهٔ معهمون نوازیت ممنون، بابت همهٔ خاطرات خوبی‌ که برام سختی‌ ممنون.

مرسی‌ که هستی‌، بودنت برام یه دنیاست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی