آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خل و چل :.

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ب.ظ

به نام خدا

من یه اخلاق خیلییییییییییی بدی دارم؛ اونم اینکه وقتی کسی رو دوست دارم (به غیر از خانواده ) سعی میکنم ازش دور تر باشم. شایدم یه اخلاق خوبمه. تا از چه جنبه ای بهش نگاه کنی.

مثلا تو سفر حج که اونهمه زوج جوان بودیم، فقط یکی از جمع بود که خودش و همسرش رو خیلیییییی دوست داشتم. انقدر که دوست داشتم باهاشون در ارتباط بمونم. یه زوج خوب با انرژی های بسیار مثبت. ولی بین اووووون همه زوج، تنها کسی که ازشون هیچ شماره و وسیله ارتباطی نگرفتم همینها بودن.

شاید برای ترس از شنیدن نه هست. شاید برای ترس از دیدن چیز منفی و از بین رفتن اون علاقه. شاید برای ترس از اینکه اونها منو دوست نداشته باشن. خلاصه نمی دونم چرا، ولی اینطوریم. یه مقدار زیادی تو این مواقع منتظر طرف مقابلم هم هستم. 

جور خاصی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
مریم صاد

نظرات  (۴)

۲۷ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۵ گریزان هستم
سلام
چه اخلاق جالبی
پاسخ:
شایدم.
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۵ 🍁 غزاله زند
چندین بار دلت رو به دریا بزن و ازشون دوری نکن،شاید جوابه خوبی از این تغییر عقیده گرفتی ;) 
پاسخ:
هوووم... نمیدونم.
ریسکه.
پس مشخصه به کشک بادمجان هم علاقه دارید!
چون از اون هم هیچ شماره ای ندارید :D
پاسخ:
محیط مجازی قوانین خودش رو داره. 
تا زمانی که هر کسی خودش تمایل نداشته باشه، اطلاعات بیشتری نباید ازش طلب کرد.
ولی‌ به جاش وقتی‌ کسی‌ بیاد طرفت عمران بتونه ازت دل بکنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی