آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دروغه :.

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ
به نام خدا
گفته بودم که جشن آتش نشانهای امسال قرار بود "محمد علیزاده" رو بیارن ولی "مازیار فلاحی" رو آوردن و انقدر شعرهاش غمگین بود، بعد از اونهمه خوش گذشتن، حال گرفت و اشک گرفت و داغونمون کرد و فرستادمون خونه...

این روزها دارم فکر می کنم، آلبومهای مازیار فلاحی مال ِمال ِاین روزهای ما و خانواده هاشونه... مخصوصاً "دروغه"...


همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی 
همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی ...دروغه...‏ 

چه جوری دلت می اومد منو اینجوری ببینی‏ 
با ستاره ها چه نزدیک منو تو دوری ببینی 
همه گفتن که تو رفتی ولی گفتم که دروغه ...‏ 
همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم 
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا میمونم‏ 
بی تو و اسمت عزیزم...اینجا خیلی سوت و کوره 
ولی خوب عیبی نداره ..دل من خیلی صبوره...صبوره...‏ 
همه میگن که تو رفتی همه میگن که تو نیستی 
همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی ...دروغه...‏ 

چه جوری دلت می اومد منو اینجوری ببینی‏ 
با ستاره ها چه نزدیک منو تو دوری ببینی 
همه گفتن که تو رفتی ولی گفتم که دروغه ...‏ 

همه میگن که عجیبه اگه منتظر بمونم 
همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا میمونم‏ 
بی تو و اسمت عزیزم...اینجا خیلی سوت و کوره 
ولی خوب عیبی نداره ..دل من خیلی صبوره...صبوره...‏ 
همه میگن که تو نیستی همه میگن که تو مردی 
همه میگن که تنت رو به فرشته ها سپردی...دروغه...‏





پی نوشت:
بیشترشون خیلی جوونن... آتش نشان یک هستن. یعنی فقط یه خط نازک سفید رو شونه هاشونه، نه باید بگم بوده. عکسهایی که می گذارن مال دوره آموزشیشونه. 
خدایا... 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی