آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: 9 ماه و نیمه گی :.

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ
به نام خدا
اگر به یه غذا پاسخ مثبت بده، انقدر ادامه می دمش تا دیگه پاسخ مثبت نده و تازه اون موقع تنوع ایجاد می کنم. 
اوایل خیلی اذیت می شدم. هر روز یه غذا و یه مادۀ جدید. و راهکار خوردنشون هم اضافه کردن هویج پخته یا کدو حلوایی پخته بود. ولی حالا که دامنۀ مواد غذاهایی که می تونه مصرف کنه بیشتر شده، کلاسش هم رفته بالا و به هر چیزی راضی نمی شه و باید واقعاً غذا خوشمزه و خاص باشه تا بخوره. 
یه روز دیدم برنج و گوشت که با هم پختم و له کردم رو خیلی دوست داره. البته با یکی دو قطره آب لیمو. و چون آبلیمو جزو نبایدهاست، با رب خونگی دست پخت مادر همسر بهش دادم که خیلی خیلی خوشمزه و خوش عطر شد و دیگه فعلاً خیالم راحته تا ببینیم کی از این هم زده می شه. 
البته بگم، یه بار در میون مرغ و گوشت و بلدرچین رو با برنج و یه چیز دیگه (سبزیجات معطر و ادویه های سبک و رب و این چیزها) بهش می دم. در هر پخت اندازه دو روز غذا داره. و نکته مهم اینه که خودم باید خوشم بیاد از چیزی که بهش می دم، وگرنه امکان نداره لب بزنه.
ماست را هم که حسابی عاشق هست. مخصوصاً با نعناع. و ما همش یاد کلیپی هستیم که " آدریانا ماست دوست داره"
فعلاً زرده تخم مرغ رو مثل بچه آدم نتونستم بهش بدم. هر از گاهی دوباره امتحان می کنم ولی هنوز موفق نشدم. و موز رو هم. البته دیروز وقتی موز درسته رو بهش می دادم بدش نیومد. با اینکه سفت بود و خیلی هم شیرین نبود. له کنم انگار بهش توهین شده و فحش دادی "بی دندون".
انار را هم بسیار دوست. باباش که انار می خوره تو دهن اونم می چکونه حسابی کیف می کنه. خرمالو هم اوایل پاییز دوست داشت و می خورد. سیب هم خیلی تمایل نشون نمی ده. یعنی به من رفته این چیزهاش؟ میوه نخور بودنش؟
سرلاک ایرانی رو دوست داره. با اینکه قیمت "نستله" دو برابر "غنچه" هست، اما "غنچه" هم خوشمزه تره هم خوش عطر تر هم متنوع تر هم همه چی.
دیگه؟
فعلاً همینا.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی