آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: آغاز :.

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶ ب.ظ

به نام خدا

همیشه برای همه کارهام خیلی دنبال نشونه و کلید هستم. و چون منتظرم، می دونم که بلاخره یه کلیدی بهم می رسه.

شنبه صبح که بیدار شدم، همسر وزنه می زد. یه مدت بود ورزش رو کنار گذاشته بود و این داشت روی ظاهرش تأثیر منفی می گذاشت. تصمیم گرفته بود جلوشو بگیره. 

یه آن دیدم من هم شروع کردم به ورزش، از وسط تمرینات ولی بازم شروع بود. یادم اومد شنبه است و این یعنی بهترین زمان. یعنی بلاخره بدون اینکه برنامه ریزی کنم یه شنبه ای برای شروع دوباره، خود به خود رسیده بود.

سه ماه و نیم بود که دیگه استخر نرفته بودم و ورزش خاصی هم نکرده بودم. درست از روز فوت پدر همسر. و خب خیلی خیلی بدنم ضعیف شده بود و تازگی ها کمر درد هم گرفته بودم. 

خلاصه اینطوری شد که نشستم یه برنامه دقیق نوشتم. سه روز گذشته رو موفقیت آمیز رفتیم جلو. تن درد و خستگی بعد از ورزش چیزیه که می پرستمش و تازه بهم انرژی می ده تا روزمو فعال تر سپری کنم و کمتر بخوابم و حسابی تغییرات ایجاد کنم.

و

میز خطم رو هم جمع کردم. ولی توی ذهنم هنوز می نویسم و استاد می گفت این بهترین ادامه خطه برای تویی که شرایطش رو "فعلا" نداری.

حالا روی اون میز دوباره صبحانه های به قول ساجو، هتلی سرو می کنیم و میزهای دکور شده به خاطر لطفی که این چند وقت بهم داشت و میز دوست داشتنیش رو در اختیارم گذاشته بود تا با خیال راحت وسایلم رو بچینم و آزاد باشم برای انجام کارهام. و این یک پایان نیست، یک آغاز است.





 زن، عنصری: آغاز کننده، حرکت دهنده، فعال کننده، بیدار کننده در زندگیست.

قدر خود را بدانیم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
مریم صاد

نظرات  (۱)

۱۹ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۴۱ کشک وبادمجون
خیلی خوبه یادمون بمونه قدر خودمون رو بدونیم
پاسخ:
اوهوم.........................................................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی