آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دماغ :.

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ب.ظ
به نام خدا
صخره نوردی کار جدیدش هست. 
همینطوری از سر و کول من و بابا راه پیدا می کنه و می ره بالا. و البته گاهی سقوط آزاد با صورت، روی بینی. 
و اشک و اشک و فغان و ...
من و همسر ژن بینی عروسکی نداریم، یعنی همینطوریش بینی کوچولویی نصیب یاس سادات نشده، بعد هر بار که می خوره زمین، دوتایی با هم نگران نوجونیش می شیم. اون موقعی که قراره از صد کیلومتری شناخته بشه که :
"من نوجوانم"
به همین خاطر تا می افته زمین تندی ماساژ و یخ و این برنامه ها رو برای بینی ش اجرا می کنیم که ژنهای ایرانی اصیلمون رشد چندانی نکنن.




پی نوشت:
البته من هیچ وقت با بینی خودم و همسر مشکل نداشتم. حتی به نظرم خیلی هم خوبیم. همسر ولی برای یاس سادات حساسه. پول عمل بینیش رو هم کنار گذاشته. (; D:

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
مریم صاد

نظرات  (۱)

ای جان دلم که انقد وروجک شده یاس.

شما که کلا محشری. یاس هم قشنگ معلومه دختر باباست . آقای همسر حسابی‌ دلش رفته برای دختر گلیش.

پاسخ:
این دختر بابا رو از تو نشنیده بودم که شنیدم...  :((
منم دختر مامان دلم می خواست خب! :(

شوخی می کنم.
آره. سر کار که هست زنگ می زنه یاس سادات براش ادَ بَدَ کنه دلش باز بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی